- Reaktionen
- 1.154
- Checks
- 8
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wenn i nur wüsst um was gehtsollt ma mal üben....![]()
Ähm....is gleiche wia brunzbuschen zaumtuschen![]()
Kommst mol zu mir i zags da....Bin a guter Lehra....Wenn i nur wüsst um was geht![]()
Jetzt wirds kompliziert...zudl ?ma ah steirarin .....du des des zudlzeug zamsteckn...![]()
I bin mit Lehra immer im Clinch glegn !!Kommst mol zu mir i zags da....Bin a guter Lehra....![]()
Moch mir ka Angstis eh besser du weißt es vorher nicht....![]()
Jo i sigs Du bist schon a wengal kompliziert jo.....oba mocht nix i lehrns da...Jetzt wirds kompliziert...zudl ?![]()
Clinch liegn is schon mol a guta onfong...I bin mit Lehra immer im Clinch glegn !!
Moch di net unglücklichJo i sigs Du bist schon a wengal kompliziert jo.....oba mocht nix i lehrns da...![]()
I glaub du vastehst des ah weng foischClinch liegn is schon mol a guta onfong...
Denkst moch i mi unglücklich mit Dir....Wos soll bleda konns e nit werdn...Also kummMoch di net unglücklich![]()
Nana vasteh des schon richtig....I glaub du vastehst des ah weng foisch![]()
Host Du ah Ahnung ggDenkst moch i mi unglücklich mit Dir....Wos soll bleda konns e nit werdn...Also kumm![]()
Meine Ahnen san olle nit do also wurst.....Host Du ah Ahnung gg
De drahn sich grod zum 3. x um ggMeine Ahnen san olle nit do also wurst.....![]()
Nana staub draht sich nur im wind....De drahn sich grod zum 3. x um gg
Du bist bes !!Nana staub draht sich nur im wind....