- Reaktionen
- 44.676
- Checks
- 5
Host jetzt Phantomschmerzen?Ouch der hot gsessn![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Host jetzt Phantomschmerzen?Ouch der hot gsessn![]()
Des is bei meine kurzen Haxn ned schwer...![]()
ur praktisch...du brauchst nie wieda kniarschonerDes is bei meine kurzen Haxn ned schwer...![]()
Haha jo i deim Keller hast eh du is sagen Frau Esther ☝oba net in mein köller!!
......kann ich nicht sagen, aber danke für den Tipp......sei froh☝
Kennst du des von deine Lappal?ur praktisch...du brauchst nie wieda kniarschoner![]()
na...passt schu...häng di auf,mei neiche elektr. klobirschtn woit i eh grod testnHaha jo i deim Keller hast eh du is sagen Frau Esher ☝![]()
spinnst?!Kennst du des von deine Lappal?![]()
Des klingt noch an Privileg wenns des so sogstna...passt schu...häng di auf,mei neiche elektr. klobirschtn woit i eh grod testn![]()
sei stü u hoit ruhig!!!Des klingt noch an Privileg wenns des so sogst![]()
Um mir darüber ein Urteil bilden zu können, müsst ich mir die Dinger mal eingehend ansehen!spinnst?!de san richtig fesch
![]()
Wie beim Coronatest!sei stü u hoit ruhig!!!![]()

i stö oba ka testergebnis ausWie beim Coronatest!
Nur hoid von da anderen Seitn...![]()
ah mit Batterie ..obwoih ...mei letztes date woar a net ohne![]()
Des Ergebnis siacht ma bei dem Test eh an der Foarb...i stö oba ka testergebnis aus![]()
naah mit Batterie ..![]()
u wos sogt uns a kackbrauner teststreifn??Des Ergebnis siacht ma bei dem Test eh an der Foarb...![]()
Mit einem Löffel kann man auch genussvoll spielen und oder sogar raus gehen zum spazieren, spürt man recht angenehm....oba der löffl mochat mi u mei eis haß
woher waßtn DU des??Mit einem Löffel kann man auch genussvoll spielen und oder sogar raus gehen zum spazieren, spürt man recht angenehm....![]()