- Reaktionen
- 85.393
- Checks
- 5
jo mei...i kinnt a Buach schreim,ohne Schmähnaaaaa bitte los des ned dein ernst sein![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
jo mei...i kinnt a Buach schreim,ohne Schmähnaaaaa bitte los des ned dein ernst sein![]()
jo mei...i kinnt a Buach schreim,ohne Schmäh![]()
... aber zumindest wär jz die Variante "Einfach sagen, dass ma fremdfickt" ausgeschieden. Du glaubst es nämli sofortMit einem Wort: Dein lover hats ned drauf.![]()
... du host mehrere Schwänze??Meine warens ned.![]()
Komische Hobbies hast aba schoi blattlt jo imma wieder meine Spezialisten bei FB aufwenns dort ihre tolln Pärchenfotos posten...
bei an 3er mit an Pärchen hot sie erm ane knollt beim Sex, weil er zu oft in da Mittn zw. uns glegn is im Betti hob a wirklich verrückte dabei kobt... hallelujah wenn i so nochdenk![]()
loß miKomische Hobbies hast aba scho![]()
...stehen holt nit alle leck sie able?... flexxt sie am Table... @ElstA. ;-)....die frauen san anfoch zu misstrauisch und zwenig flexibel...;-)
i blattlt jo imma wieder meine Spezialisten bei FB aufwenns dort ihre tolln Pärchenfotos posten...
hätt a si hinter dir versteckn solln?bei an 3er mit an Pärchen hot sie erm ane knollt beim Sex, weil er zu oft in da Mittn zw. uns glegn is im Betti hob docht, i brich nieder...
i hob moi vom EF an gedatet, der noch a poar Minuten ma gsogt hot, dass er heit net obspritzn derf, er muass morng in da Kindawunschklinik ai hob oan troffm.. woa e gonz ok.
danoch hob i erm moi zufällig vorm spar troffm. 2-3 worte gredet.
kumt sei (anscheinend) kollege vorbei.. : jo seawas.. wie gehts in baby?.
(hob im nochhinnein aussagfundn dasa der ***** grod erst papa woan is und gheirat hod.. paar wochen vorher) ... neben mir sogt a beinhoat : wöcha baby? do muast mi vawechsln.
liebe grüsse gengan aussi an dich.. foist is liest du trottel![]()
...zum alte unterfic. forderte.. milfn imDutzend.....günstig abzugeben weil gut erhalten..und an kräftigen Schuss...Um wos gehts do jz genau??
Wuarscht hob jz sowieso grod koa Zeit... i muaß nu schnell duschen, weil ich mich dann mit .... ahhm... i geh a bisserl spazieren... wollt i schreiben![]()
jojo.hätt a si hinter dir versteckn solln?
i hob moi vom EF an gedatet, der noch a poar Minuten ma gsogt hot, dass er heit net obspritzn derf, er muass morng in da Kindawunschklinik a
Spermaprobe obgebn ...
Und bitte das Zimmer aufräumen, wenn man schon den Hintergrund nicht unkenntlich macht!!!Frauen ticken da ganz anders und sehen Dinge die für Männer unwichtig sind. Auf den Ehering habens schon längst vergessen, dass die Fingernägel gepflegt sein sollen wenn Mann seinen Schwanz würgt fällt auch keinem ein. Dann passt wieder die Unterhose nicht oder überall liegt Wäsche rum...
Soll einer die Frauen verstehen.
111mimimi
jo mei...i kinnt a Buach schreim,ohne Schmäh![]()
... aber zumindest wär jz die Variante "Einfach sagen, dass ma fremdfickt" ausgeschieden. Du glaubst es nämli sofort![]()
hätt a si hinter dir versteckn solln?
mei....Bulsi hot wieda an Clown gfrühstücktGlück für dich.
Weil Schmäh hast eh keinen.
Vor allem aber wärs mir wurscht.
Breit genug warast ja.![]()
Externe Inhalte von YouTubeDieser Beitrag beinhaltet externe Inhalte von YouTube. YouTube könnte Cookies auf deinem Computer setzen bzw. dein Surfverhalten protokollieren. Mehr Informationen zu Cookies und externen Inhalten findest du in unserer Datenschutzerklärung.
Möchtest du die externen Inhalte laden?
Ich hatte oan zum Abendessen, aber er liegt schwer im Magen...mei....Bulsi hot wieda an Clown gfrühstückt![]()