P
Gast
(Gelöschter Account)
Öhm...wie sag i dir des jetz am besten..hmmdu weist doch ich bin schüchtern zurückhaltend usw....ich kann das nicht dafür bin ich viel zu lieb und so![]()
Und vielleicht schonend?...
Drah do ned so eine mir san zwoar im EF owa so liang brauchst a wieder ned!




