- Reaktionen
- 128.011
- Checks
- 15
Was ist schon normalIm Normalfall machen sie das auch nicht.....
Schon klar, aber nett finde ich hier viele.und i muass net mit jem. im bett gwesn sei, damit i erm nett find![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Was ist schon normalIm Normalfall machen sie das auch nicht.....
Schon klar, aber nett finde ich hier viele.und i muass net mit jem. im bett gwesn sei, damit i erm nett find![]()
Waßt warum ma jetzt 2 Finger stott nur den Mittlaren zagt? Weil de Orschlöcha größa werdn.des sog da oba daunn scho nu i![]()
Hahahaha!! I brich weg mit dir!gibts wohl, oba des soit ma a zuarloss kinna! u es is nu moi do a erotikforum. de männer schreim di net wg. dein fuaßpüz on, na, de woin fickön!!
wenn i oblenkung wü, u des net sexueller natur sei derf, muass i a aunderst forum wähln.
sorry! oba laungsaum is mei geduidsfodn nämli aus. wenns sie wos ändern soi, muass ma aktiv werdn!![]()
Nach den letzten Erfahrungen, ist es sehr kleinBoah - bist du so naiv oder einfach nur...
Wie kann man/frau sich nur so ( und gerade hier) unter Wert verkaufen ??
Hast du überhaupt kein Selbstwertgefühl ?
Waßt warum ma jetzt 2 Finger stott nur den Mittlaren zagt? Weil de Orschlöcha größa werdn.
Wos genau wüllst ma donn sogn?![]()
Alles muss man hier selber machentest moi schee söber![]()
A Protokoll brauch i hoid ned![]()
Das ist das Problem und muss erst wieder aufgebaut werden! Verstehe ich vollkommen!!Nach den letzten Erfahrungen, ist es sehr klein
i a! u drum sois endli damit startn. vo nix kimmt nixDas ist das Problem und muss erst wieder aufgebaut werden! Verstehe ich vollkommen!!
Ja!i a! u drum sois endli damit startn. vo nix kimmt nix
Alles muss man hier selber machenabers Protokoll kriagst donn ned!
Der wird sich ned beschwerendes erklärst oba daunn du in @Mitglied #310861 ...
des stimmt doch net

entweder bin i zfriedn mit mein singlelebn u raunz net rum, oder i nimm de tepf i.d. händ u tuar wos dagegen![]()

wohl! dem is nämli des schei*häuslpapier ausgaungaDer wird sich ned beschweren![]()
Nach den letzten Erfahrungen, ist es sehr klein
Wos stimmt ned?....
Es geht hoid ned immer so afoch, wie sich`s manche vorstellen......2Kinder, Haushalt, Arbeit....![]()
des is ihr letzte chance... und i glaub,des hots a checkt
Im Moment kein Mann aus dem EF, egal wofür.gibts wohl, oba des soit ma a zuarloss kinna! u es is nu moi do a erotikforum. de männer schreim di net wg. dein fuaßpüz on, na, de woin fickön!!
wenn i oblenkung wü, u des net sexueller natur sei derf, muass i a aunderst forum wähln.
sorry! oba laungsaum is mei geduidsfodn nämli aus. wenn si wos ändern soi, muass ma aktiv werdn!![]()
i hob 11 Johr in Wien glebtdasd gfälligst a bewerbung obgem soist![]()
des erklärst oba daunn du in @Mitglied #310861 ...
i hob ka Ohnung wos ihr zwar mants.Der wird sich ned beschweren![]()
Ich hatte nur eine Frage gestellt, dass die Frage dann abgeschweift ist, ist typisch EF.okay, aber warum machst du dich dann hier so lächerlich...?
Dir muss doch auch aufgefallen sein, wieviel sich hier über dich lustig machen....
dass des hoibate ef checkt hot...Wos stimmt ned?....
Es geht hoid ned immer so afoch, wie sich`s manche vorstellen......2Kinder, Haushalt, Arbeit....![]()