- Reaktionen
- 45.747
- Checks
- 5
Keine Ausdauer der Mann ggg
Koa Wunder...so kurz nochm Winter
OT: i tät gern 5 x die Woche...wenn da ned die Realität wär
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Keine Ausdauer der Mann ggg
jetzt übertreib hoid ned.....so oft pockst des eh nimma......OT: i tät gern 5 x die Woche...wenn da ned die Realität wär
jetzt übertreib hoid ned.....so oft pockst des eh nimma......![]()
ich kann dich verstehen.....wenn des blede stickl fleisch ned warad....im geiste vögl ich sie alle..jeden tagder Geist is willich...lediglich das Fleisch is schwach...![]()
ich kann dich verstehen.....wenn des blede stickl fleisch ned warad....im geiste vögl ich sie alle..jeden tag![]()
die idee is guat.....do find ma sicha no a paar.....und a bissal bled reden geht immerVielleicht sollt ma an Seniorenthread aufmochn...wos ma ois nu erledigen mechat...mim Philo ois Ehrenobmann![]()
Vielleicht sollt ma an Seniorenthread aufmochn...

davur brauch ma uns üba cellulitis ned in kopf zabrechn....das wär dann so eine Art Märchenthread... es war einmal vor langer, langer Zeit...als die Glieder noch straff, die Haut noch nicht faltig, und die Füße noch nicht ausgelassen haben...
![]()
die idee is guat.....do find ma sicha no a paar.....und a bissal bled reden geht immer![]()
das wär dann so eine Art Märchenthread... es war einmal vor langer, langer Zeit...als die Glieder noch straff, die Haut noch nicht faltig, und die Füße noch nicht ausgelassen haben...
![]()
Du hättst sowieso die Ehrenmitgliedschaft kriagt...hättst ned extra aufmerksam mochn miassn auf di
davur brauch ma uns üba cellulitis ned in kopf zabrechn....
nau des musst amoi beweisen..sunst glaub i nixdann hoam mah ja wenigstens eines gemeinsam...![]()

Welche Ehre im Club der alten Knacker die Ehrenmitgliedschaft zu bekommen...![]()
nau des musst amoi beweisen..sunst glaub i nix
warad amoi a idee..oba live warad no bessersoll i jetzt da meine heißen Schenkel posten, damit das Fleisch nimmer schwach ist!!???![]()
Solangst uns ned alte Kacker nennst...

das haben Männer genauso....davur brauch ma uns üba cellulitis ned in kopf zabrechn....![]()
soll i jetzt da meine heißen Schenkel posten, damit das Fleisch nimmer schwach ist!!???![]()