- Reaktionen
- 85.475
- Checks
- 6
laungsaum wird de listn laung, vo de leit, de net kemma brauchn
ois sexluschis oda spaßnazis
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Gute Idee i bleib dahamlaungsaum wird de listn laung, vo de leit, de net kemma brauchnois sexluschis oda spaßnazis

Hast alle verscheucht.laungsaum wird de listn laung, vo de leit, de net kemma brauchnois sexluschis oda spaßnazis
Zu mir kommt keiner mehr, deshalb muss ich mir darüber keine Gedanken machenLieber im Hotel - das zusammenräumen fällt einmal weg!![]()
Schad, der Kaffee war recht legga!Zu mir kommt keiner mehr, deshalb muss ich mir darüber keine Gedanken machen![]()
wöche hundeprnsion manst?Ich geh auch nur mehr in ein Hotel meines Vertrauens - und teier derfs net sein!
Kenn in Neistodt nur zwa!wöche hundeprnsion manst?
Maschine ist neu, Kaffee der gleiche gebliebenSchad, der Kaffee war recht legga!
i bi a fan vo de 24/7 hotels...herzognburg u loosdorf zb san fein u günstigKenn in Neistodt nur zwa!
San recht sauber, also net so wir du manst.
soi i eich nu an zucker borng?Maschine ist neu, Kaffee der gleiche geblieben
HerzogenBurg kenn i, Böheimkirchen ist recht nett.i bi a fan vo de 24/7 hotels...herzognburg u loosdorf zb san fein u günstig
Gibts keinen im Hotel?soi i eich nu an zucker borng?![]()
host du kan daham?Gibts keinen im Hotel?![]()
Muast vorbei kommen..soi i eich nu an zucker borng?![]()
i kamat nur spechtlnMuast vorbei kommen..![]()
wo is leicht in Bökirchn ans?HerzogenBurg kenn i, Böheimkirchen ist recht nett.
e kloar, wieder nix hackln wolln.i kamat nur spechtln![]()
...nix do!i kamat nur spechtln![]()
Glei noch da Autobohn, vorm Ortanfang.wo is leicht in Bökirchn ans?![]()