- Reaktionen
- 3.951
bledsinn... gib ma a butterbrot mit schnittlauch u gspiarst mi nimma fiarn rest des obnds,ISCH SCHWÖRE![]()
Hosnfuata muast da sölba um Goatn klaubn, so a zeug hob i in mein Kühlschronk net :O
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
bledsinn... gib ma a butterbrot mit schnittlauch u gspiarst mi nimma fiarn rest des obnds,ISCH SCHWÖRE![]()
i siach schu,romantischer wirds nimmaHosnfuata muast da sölba um Goatn klaubn, so a zeug hob i in mein Kühlschronk net :O
Du kennst eindeutig die falschen Frauen![]()
3wochn??? *umkipp*Kloa des mecht i segn, a Frau de ruhig is, alsoooo bitte, foah net schon wieder 160, wosch endlich den dreck von letzter wochn ob, de unterhosn kenntast noch 3 wochn a amol wechseln, bla bla bla...
Welche Altersklasse? Welches Bundesland?Do konnst recht hobn, des is goanet so anfoch mit de Fraun des sog i da :O
A würdest du a richtige Frau kennan ? Warat vui klass![]()
i siach schu,romantischer wirds nimma![]()
Wenn du dafür Zeit hast, machst etwas falschOwa kloa des mit da Romantik kreg ma schon hin, is jo net so schwer vorn Sex a kerzn onzindn und aufs nochtkastl stelln![]()
Welche Altersklasse? Welches Bundesland?![]()
3wochn??? *umkipp*
Wenn sie vergeben sein darf, dann Sweety!Im legaln olta miasat ma do schon bleibn, also eher von 20 - 38 darat schon gehn.
Bundeslond do warat Steiermark von Vorteil owa über des losst sich redn![]()
na eh... i bi vl wirkli hagli...*auffong* ma 2 mol duschn noch bis weihnochtn jz stöll di net so on :O
vorm sex??? *nu moi umkipp* i woar in an ordensinternatOwa kloa des mit da Romantik kreg ma schon hin, is jo net so schwer vorn Sex a kerzn onzindn und aufs nochtkastl stelln![]()

vorm sex??? *nu moi umkipp* i woar in an ordensinternat![]()
aha...guad aus da schei*e g'rettI man jo des kuschln, natürlich mit de händ über da Bettdeckn :O

Wenn sie vergeben sein darf, dann Sweety!![]()
I glaub fia mein Topf gibts koan Deckl![]()

Bist ein Wok, wie ich![]()
foah net schon wieder 160
Du kennst eindeutig die falschen Frauen![]()

Anhang anzeigen 3714302 i hoff,es juckt kan beim dinner![]()