- Reaktionen
- 85.537
- Checks
- 6
loß erm. i bi nämli eigentli gaunz aunders!
Zu viel Mutpunsch getrunken?![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
loß erm. i bi nämli eigentli gaunz aunders!
Zu viel Mutpunsch getrunken?![]()
i bemüh mi,vasprochnA wengal schon :O. Gach knabberts noch an mir herum... Und wos tua i don ??
i bemüh mi,vasprochn![]()
u schaun tuart ma mit de aung,oiso loß, de klofingern schee bei dir,gööööö?!Ok don passt e, i nimm di bam Wort :O
Bin nämlich a bissl schaßaugat monchmol, do muas i anfoch genauer hinschaun :O
fingern
i bi nämli eigentli gaunz aunders!

guade einstöllungSowos tua i schon amol goanet, dos is da onfong von end, gach kon i nerma aufhern damit :O

guade einstöllung![]()

@Mitglied #73260 und ich dürfen bei eurem Date dabei sein?![]()
Owa kloa doch, gegen so a schene 4ra Runde gibts nix einzuwenden![]()

stimmt... rudlfuttern ko schu fein seiOwa kloa doch, gegen so a schene 4ra Runde gibts nix einzuwenden![]()
Schön? Da bin ich fehl am Platz.![]()
De zwoa alan mit mia bist irre ?? de bringan mi um :O
Ich bin brav und anständigTua net schon wieda so umaschwitzn, bei an 4er gehörn jo 4 dazua... 1......2......3......4.....
De zwoa alan mit mia bist irre ?? de bringan mi um :O
bledsinn... gib ma a butterbrot mit schnittlauch u gspiarst mi nimma fiarn rest des obnds,ISCH SCHWÖREOwa zerst muas i doch amol in mei Briaftaschl schaun und de Mottn ausajeign, mit da @Mitglied #473397 kennt des jo schon knopp werden, wenn de an wirklich des weiße aus de augn saugt :O
Ich bin brav und anständigund ganz ruhig
Du kennst eindeutig die falschen FrauenKloa des mecht i segn, a Frau de ruhig is, alsoooo bitte, foah net schon wieder 160, wosch endlich den dreck von letzter wochn ob, de unterhosn kenntast noch 3 wochn a amol wechseln, bla bla bla...