- Reaktionen
- 95.805
- Checks
- 11
Sonnensturm polarlichter und a komet fliegt vorbeiWarum kommt heute so viel beim spam filter durch?![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Sonnensturm polarlichter und a komet fliegt vorbeiWarum kommt heute so viel beim spam filter durch?![]()
I hob beides....fia kurze Besorgungen nimm i den Klapphelm, fia Überlandtouren den Integralhelm...mir san klapphelme liaba. do siagt ma wieder, daß i ah scho a oida knacher gwordn bin![]()
![]()
Man lernt aber wirklich nie aus.Sonnensturm polarlichter und a komet fliegt vorbei
i nimm an Jethöm - für Geschwindigkeiten ab 130km/h.I hob beides....fia kurze Besorgungen nimm i den Klapphelm, fia Überlandtouren den Integralhelm...
seit mein kieferbruch hob i a weng wos gegn jethöm...i nimm an Jethöm - für Geschwindigkeiten ab 130km/h.![]()
woa jo a Spass meinerseits - a Jethöm is meiner Meinung noch da grösste Sch.sseit mein kieferbruch hob i a weng wos gegn jethöm...![]()
YuppUnd ...... gefrühstückt, ha????![]()
ob und zua a weng a daham segn schod' ah ned, goi?Yupp
Und jetzt geh ich nach Hause![]()
Aber nur nicht zuviel, sonst gewöhnt man sich vielleicht noch drannob und zua a weng a daham segn schod' ah ned, goi?![]()
![]()
Und? Hustet sie noch immer?@Mitglied #527463 rate mal wem ich heute gesehen hab. Sie hat es überlebt.![]()
Yupp
Und jetzt geh ich nach Hause![]()
Probiert ElektrofischenMei Aquariumbeleuchtung flackert....
.. und ich glaub', mei Schwein pfeift....Mei Aquariumbeleuchtung flackert....
Weil ich es dir nachmache und erst um 9 Uhr abends heimgehe?