- Reaktionen
- 24.758
- Checks
- 70
Ich schon, aber der mit dem ich will, hat selten Zeit![]()
Tschuldigung...
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Ich schon, aber der mit dem ich will, hat selten Zeit![]()
na, i hob gmoant, dass da die Hosn von da Haut obaschobst!a geh...des trocknet eh ei u ko ma sicha aussabeitln![]()
na, i hob gmoant, dass da die Hosn von da Haut obaschobst!![]()
Guat, dass'd mi hostdes hob i net bedocht!!
hob i mir a grod,dochtGuat, dass'd mi host![]()
und das wäre???zerst miass ma nu wos klärn...
wos f blumen würdst ma schenkn,wenn i morng schterm miassat??und das wäre???
Ähm.... darüber hab i ma bisher no koane Gedanken gmacht.... aber wennst eh morgen stirbst, kann i ja auf jeden fall die bissel älteren nehmen, de müssen dann ja koa woch ned halten....wos f blumen würdst ma schenkn,wenn i morng schterm miassat??![]()
I hob amoi ana Blumen gschenkt, die woan so schiach, dass sie gsogt hot "i glaub, i stirb"wos f blumen würdst ma schenkn,wenn i morng schterm miassat??![]()
I hob amoi ana Blumen gschenkt, die woan so schiach, dass sie gsogt hot "i glaub, i stirb"![]()

ok... die nehm ich... i gfrei mi scho auf die gsichter von den anderen Trauergästen ^^
und den Strauss tätst dann hernudeln, bist stirbst?
naaaa...der is do fiars jenseits,du deppund den Strauss tätst dann hernudeln, bist stirbst?![]()
Achso, quasi der Gegenpol zu den 72 Jungfrauen, die die Zerplatzterroristen kriegen?naaaa...der is do fiars jenseits,du depp![]()
daunn gib gas,sie wort schuAlso i was mit wem..... hab halt ur wenig Zeit![]()
wenn ma no so sitten hätten, wie bei de alten Ägypter, würd ma dir bestimmt an dildo mit in den sarg legen ^^naaaa...der is do fiars jenseits,du depp![]()
daunn gib gas,sie wort schu![]()