M
Gast
(Gelöschter Account)
Mehr geht beim besten Willen nicht.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Do musst oba gonz sche dick Eis drauf sei, sunst brich i eii brauchat eh an poolboy..
Was bitte ist da dezent und diskret, wenn sie schon dauernd aus dem Monitor raustropft?![]()
Jaan jungen
Jagutgebauten
Und wie
Werd dann schoboartträger
Ja.klan knackpopschi
Do musst oba gonz sche dick Eis drauf sei, sunst brich i ei![]()
Ich stelle mit Freude fest, dass Du mein Statement auch inhaltlich verstanden hastWas bitte ist da dezent und diskret, wenn sie schon dauernd aus dem Monitor raustropft?![]()
Ja
Ja
Und wie
Werd dann scho
Ja.![]()
Ans ko i da glei sogn, mit meina orbeits gschwindigkeit, muss i im Juli ofonga, weil sunsta gfriests ma des wasso oba mir zsammzerst muaßt erm eh nu putzn.
mei plan,du auf olle viere... schrubbend... i hinter dir u delegier![]()
huch, die kennt mich oder wer hat da geplaudert?Matteo perfekt beschrieben![]()
gibts beweise?
Nochat werd I Di nimmer los.Ans ko i da glei sogn, mit meina orbeits gschwindigkeit, muss i im Juli ofonga, weil sunsta gfriests ma des wasso oba mir zsamm

Nochat werd I Di nimmer los.
Na was jetzt, bin auf Seite 10 und erst ein offensichtlich, hungriges Paar eruiert. Ihr seit schon wählerisch bei soviel Angebot.........
Aber geh...... I trauert mi schon, habe aber keine Bilder.... also sind meine Chancen gleich null, aber i hob graue Schläfen, reicht des...... vielleicht.....Alle Schüchtern![]()
Aber geh...... I trauert mi schon, habe aber keine Bilder.... also sind meine Chancen gleich null, aber i hob graue Schläfen, reicht des...... vielleicht........
wiar schauts mit noglpüz aus?... is des olles??![]()
Des is a matte Soch, hot fast Jeder. Fuasspülz brauchst.wiar schauts mit noglpüz aus?
Na gut, hygienisch einwandfrei, kann aufrecht gehen, a zumpfi hab i a und... manieren..... Des reicht jetzt aber schon......wiar schauts mit noglpüz aus?