- Reaktionen
- 87.771
- Checks
- 8
Legs an ein kühles Plätzchen, sonst wird es noch angebratenSchweinchen für das Mittagsschläfchen vorbereiten![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Legs an ein kühles Plätzchen, sonst wird es noch angebratenSchweinchen für das Mittagsschläfchen vorbereiten![]()
a schena bledsinn san de massentests
hob i dir eh scho moi erklärt
is jo nur a momentaufnahme
owa i bin eh zbled dafirJo eh. A Antikörpertest warad gscheida. Ba mir is der ban letzten Moi Bluadspenden mitgmocht wordn.
der aufwand der massentest ist riesig, aber immerhin habens mehr als 1.000 infizierte rausgeholt, das ist kein lercherlschaßJo eh. A Antikörpertest warad gscheida. Ba mir is der ban letzten Moi Bluadspenden mitgmocht wordn.
und????????????????????????????????????der aufwand der massentest ist riesig, aber immerhin habens mehr als 1.000 infizierte rausgeholt, das ist kein lercherlschaß![]()
Legs an ein kühles Plätzchen, sonst wird es noch angebraten
der aufwand der massentest ist riesig, aber immerhin habens mehr als 1.000 infizierte rausgeholt, das ist kein lercherlschaß![]()

hey , ficken ?Bin negativ, war heute schon testen![]()
angenehm, harley
i bin koa verharmloser davon, owa mehr als momentaufnahmen san des nedStimmt. Jeder infizierte dens aussafiltern, is guad. Owa fia de, de Corona eh verharmlosen, is des a lächerlich. Wär bei 100.000 Infizierten des aussagfischt hätten, nu genauso.
Stimmt , aber eine nette Sicherheit , was nicht weh tut und NOCH nichts kosti bin koa verharmloser davon, owa mehr als momentaufnahmen san des ned
wirklich?Stimmt , aber eine nette Sicherheit , was nicht weh tut und NOCH nichts kost![]()
Wenn ich in selbst bezahle mach ich in trotzdemwirklich?
was von der offenen hand finanziert wird kostet nichts?
is mi was neues
i bin koa verharmloser davon, owa mehr als momentaufnahmen san des ned
und trotzdem bist ned gschützt davorStimmt san Momentaufnahmen.
I gangad jeden Tog testn, wauns sein miasad. Oafoch fia mi und aus Verantwortungsbewusstsein, das i koan aundan unwissentlich aunstecka kaun.
Obwoi so maunchen tät i scho gern austecka.