I
Gast
(Gelöschter Account)
und trotzdem bist ned gschützt davor
Des hob i jo a ned gsogt.
I hoid mi aun de vorgeschriebenen Massnahmen und reduzier so des Risiko das i mi aunsteck auf a Minimum.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
und trotzdem bist ned gschützt davor
lustig ist ja, wenn ein depperter seinen penis reinstellt, gibts einen aufschrei, wenn die schwurbler schreiben, reagieren bestimmte parteigänger nicht.....![]()
es reicht eh wenn deine postings gelöscht wurden....No gottseidank bin i politisch Farbenblind![]()

gor nix minimierst damitDes hob i jo a ned gsogt.
I hoid mi aun de vorgeschriebenen Massnahmen und reduzier so des Risiko das i mi aunsteck auf a Minimum.
Mia is de Regierung a egal. Owa de Haltung und Einstellung va da Opposition und sonstigen Schwurblern kimmt mir ana Reaktion va an trotzigen Kindergartenkind gleich. De Regierung setzt Massnahem und va de Wapler kimmt glei, pfft mia hoidn uns an keine Massnahmen und wauns de Regierung sogt, daun moch mas jo zfleiss ned.
Aunstod das ma olle aun oan Strang ziagn und schaun das ma den Scheiss in Griff kriagn.
De gaunz Massnahmen haum ma jo eh hauptsächlich de Schwurbler zan vadaunkn. Und de schrein hiazd am lautesten.
Hobts es krochn lossn?Ab geht's Kinderzimmer zam räumen![]()

gor nix minimierst damit
eigentlich mog i dieses thema eh gor ned mehr hören
Ab geht's Kinderzimmer zam räumen![]()
genau, tram weita va die wormen eislutschaSicha. Des Risiko fia mi, das i mi aunsteck.
Owa loss ma des. Du hosd dei Meinung dazua und i meine![]()
Furchtbar schauds do aus...kann man kaum mehr betreten...wobei die Tochter am schlimmsten is...Schauts do a öfta aus wia auf an Handgranatenwurstand![]()
...... mich langweilen. Urlaub & Lockdown nerven. Zugegeben, jammern auf hohem Niveau weil es mir super geht. Aber langweilig ist es dennoch. Mimimimi, so, jetzt ist es wieder gut.

Furchtbar schauds do aus...kann man kaum mehr betreten...wobei die Tochter am schlimmsten is...
Ich brauch mich nicht anmelden.der gesamte Betrieb wird nächste Woche durchgetestet.Zu uns kommens direkt in die Firma.Tjo mi wundert do goa nix mehr.
I hob mi grod wieda fia de Massentests aungmöd.