- Reaktionen
- 149.530
- Checks
- 76
bin i eigentlich die Anzige die länger arbeiten möchte![]()
Ja

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
bin i eigentlich die Anzige die länger arbeiten möchte![]()

Definiere länger...bin i eigentlich die Anzige die länger arbeiten möchte![]()
3 hätt i no bis zur Pension, aber i würd scho no gerne 2-3 Jahre länger arbeitenDefiniere länger...
Über derartige Abartigkeiten ist mir nichts bekannt.Da herinnen wimmelts vor Hinderungsgründen![]()
A Depp war i ois a junge a scho...![]()
Ois Mau muasst di so boid wia möglich schleichn und hoffen dasst nu a paar guade Joahr hast...3 hätt i no bis zur Pension, aber i würd scho no gerne 2-3 Jahre länger arbeiten![]()
I bin jo letztens scho wieder Opfer von so ana sch.....Testkäuferin wurn. Hob wieder voi verkackt. Nur 29 von 100 Prozent erreicht.
I kau mi no voi auf de erinnern.....de hot so deppate Frogn gstöht und mi so seggiert.....das i nimma freindlich hob sei kennan.....des geht daun afoch nimma.
Die Bewertung is ma wortlos überreicht wordn.....hob mi ned amoi rechtfertign miassn.
Auba soiche Leit vermiesn ma mei Freid an meina Orbeit.![]()

Jo.....i denk scho.bin i eigentlich die Anzige die länger arbeiten möchte![]()

Dann ist die nächste Testkäuferin wohl überflüssig, wenn das Ergebnis eh egal warI bin jo letztens scho wieder Opfer von so ana sch.....Testkäuferin wurn. Hob wieder voi verkackt. Nur 29 von 100 Prozent erreicht.
I kau mi no voi auf de erinnern.....de hot so deppate Frogn gstöht und mi so seggiert.....das i nimma freindlich hob sei kennan.....des geht daun afoch nimma.
Die Bewertung is ma wortlos überreicht wordn.....hob mi ned amoi rechtfertign miassn.
Auba soiche Leit vermiesn ma mei Freid an meina Orbeit.![]()
mir macht meine Arbeit spaß (ned immer oba meistens)Ois Mau muasst di so boid wia möglich schleichn und hoffen dasst nu a paar guade Joahr hast...
Frauen wern älter...
Eh....owa a verdienter Lebensabend gfoit ma mehr...mir macht meine Arbeit spaß (ned immer oba meistens)
Meine Rede, kein Tag längerOis Mau muasst di so boid wia möglich schleichn und hoffen dasst nu a paar guade Joahr hast...
Frauen wern älter...
Guade 45 Joahr miassn eh reichen...war kan anzigen Tag arbeitslos...Meine Rede, kein Tag länger![]()
Möchtebin i eigentlich die Anzige die länger arbeiten möchte![]()
Der weint noch von gestern, seid Brasilien raus istMeiomei...i hoff i siag heit in Ronaldo weinen...![]()
Und du erna umgekehrt wahrscheinlich a....![]()
47 Jahre kein Tag arbeitslos.Guade 45 Joahr miassn eh reichen...war kan anzigen Tag arbeitslos...