- Reaktionen
- 3.507
Eine Milliarde Menschenihr seid gar mehrere ? wie viele ?
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Eine Milliarde Menschenihr seid gar mehrere ? wie viele ?
I sehe des so wenn die Frauen uns ordentlich was kochen, dann halten wirlänger im bett aus![]()
Der Stevo hat vollkommen Recht! Erst Essen, dann ficken... dann wird man auch nicht fett ^^I sehe des so wenn die Frauen uns ordentlich was kochen, dann halten wirlänger im bett aus![]()
Jo eh, so a Tag s scho hoart. Fingernägel, Hoar und Falten. Und dann nu Sex? Des haut ned hi.:würden wir frauen net den gaunzn tog de männer bemuttern miassn,hättn wir obnds mehr lust auf sex.
Mit dem Wildwuchs, der links und rechts rausquillen würde ?wiar sehr hätt i des moi an @Mitglied #452024 gsehng![]()
Der Stevo hat vollkommen Recht! Erst Essen, dann ficken... dann wird man auch nicht fett ^^
Ich füttere meinen Mann immer erst danachAber vielleicht müde wenn man zuviel gegessen hat![]()
Eine alternative wäre das hier....![]()
Du wirst lachen - das hab ich schon mal gemacht
Du dürftest aber trotzdem ein Foto davon einstellen, wenn du magstDu wirst lachen - das hab ich schon mal gemacht
Bin zwar nicht so hübsch wie die Dame am Foto, aber er hat das Essen trotzdem genossen![]()
zum vernaschen
bin wie a tiger brauche viel fleischhiatzt schnoppst komplett üba,ex-schnucki^^
Moment..... der Tiger bin immer noch ichbin wie a tiger brauche viel fleisch![]()
Moment..... der Tiger bin immer noch ich![]()
Auch in solchen Sätzen wird der Unterschied zwischen Ehefrau und Geliebter deutlich: Du sprichst von Deiner Süssen, die Deine Sauberkeit lobt, wogegen meine Frau oft sauer wegen meiner Unordnung ist.Aber was red ich, die Wohnung meiner Süßen ist sauberer seit ich da bin, das hat sie selbst festgestellt.
Najo scho irgendwo tat i amoi sogn! Aoiso wenn i hausnumma mit ana Frau zamkämat die wos hamma in da kistn is... und donn is se scheiße in da kistn... so vom anen tog aufn ondren... und i künntat nid rausfinden warum oda ob i, oda sie do irgendwos dagegen tuan könna... dann tat i sie scho irgendwonn entsorgan. Is a orschloch aktion... geb i scho zua... oba: wenn i a menscha lieb oda mog wegen a poar eigenschaften die i mog... dann suiten do doch a poa vun de eigenschaften a auf dauer do sein. oda zumindast no gnuar um se weida so liab zu hom wie i sie ghobt hob... ansunsten: entsorgen!find i net... weil maunche typn erst mitn oitog zu fauln säcke werdn. u ma ko net jedsmoi desweng wen entsorgn
Nach dem Essen werd ich träge - mich datrogt ma net so leicht...Der Stevo hat vollkommen Recht! Erst Essen, dann ficken...

Entsorgen...sehr harte Wortwahl in Zusammenhang mit einem Menschen!Oißo i hob kan plan worums hia übahaupt geht... oba i post amoi... schaut aus als tats ollen andren a ned onders gehen!
Najo scho irgendwo tat i amoi sogn! Aoiso wenn i hausnumma mit ana Frau zamkämat die wos hamma in da kistn is... und donn is se scheiße in da kistn... so vom anen tog aufn ondren... und i künntat nid rausfinden warum oda ob i, oda sie do irgendwos dagegen tuan könna... dann tat i sie scho irgendwonn entsorgan. Is a orschloch aktion... geb i scho zua... oba: wenn i a menscha lieb oda mog wegen a poar eigenschaften die i mog... dann suiten do doch a poa vun de eigenschaften a auf dauer do sein. oda zumindast no gnuar um se weida so liab zu hom wie i sie ghobt hob... ansunsten: entsorgen!
jo e... oba i hob des jeza nua so zitiat und weida gschribn wi de @Mitglied #473397... i soibst tatat des a ondas ausdruckn. Oba mia wor danoch an schreibstil so a bissal auf de schippn zu nehma oda zu übazeichnen... oiso hob i amoi zua söbn wurtwoi griffnEntsorgen...sehr harte Wortwahl in Zusammenhang mit einem Menschen!
Entsorgen tut man Müll!