- Reaktionen
- 94.722
- Checks
- 17
Echt? I scheiss mi jedsmal an. Und alle die bei mir mitfahrn a.Es gibt doch nichts geileres, als auf einem Motorrad mitzufahren![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Echt? I scheiss mi jedsmal an. Und alle die bei mir mitfahrn a.Es gibt doch nichts geileres, als auf einem Motorrad mitzufahren![]()
Gummibärli oder Marshmallows san gscheiter, de Bresln net so.Deshalb frag ich ja… Lebkuchen brauchen länger um weich zu werden… oder willst harten Lebkuchen? Aber wenn die vom Spar auch reichen….![]()
Kommt drauf an wehr sauberleckt!Gummibärli oder Marshmallows san gscheiter, de Bresln net so.
du muasst dei oide markiern..mit iwos ...![]()
wie oft nu?! i hobs nur in da hosn u im mundWoarst du der Unfall?
Aus deine Busthoar?![]()
des waß da bulsi sicha bessaJeder Hund markiert sein Revier...![]()
wie oft nu?! i hobs nur in da hosn u im mund![]()

des waß da bulsi sicha bessa![]()
Falls dich oana leckt hods der a im Mund!![]()
... des stell" ich ma a bissal ähh pittoresk vor: wüs'd mei Gummibärli kosten??Gummibärli oder Marshmallows san gscheiter, de Bresln net so.
Mir darat scho wos eifoin.wir kinnan de zeot net mit lebkuchn bockn vascheissn![]()
@Mitglied #473397 mogst wissen wos?![]()
Wos du ois wastsie ist noch schnell einkaufn gangen. Marshmallows.
Kinderturnen?hmm..wei
ähm...obcht!.i hob KITU gmocht![]()
Ob die am 7.1.2021 wieder aufsperren?...fiar di wichtig oder unwichtig?![]()
konnst vl wenigstns 1x optimismus vasprühn?Ob die am 7.1.2021 wieder aufsperren?
Wir haben gute Chancen bis dahin im 3.Lockdown zu sein.
Der kommt erst späterOb die am 7.1.2021 wieder aufsperren?
Wir haben gute Chancen bis dahin im 3.Lockdown zu sein.
Heut' ist alles oarsch.konnst vl wenigstns 1x optimismus vasprühn?![]()
geht dochHeut' ist alles oarsch.
Du G'frastsackerl.
![]()