- Reaktionen
- 44.320
- Checks
- 5
kinnt ide werdn umkippn im SC wenn i mit an neichn fetzn auftauch
Wennst nix mehr obenhängen hast, isses Zeit aufzubrechen!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
kinnt ide werdn umkippn im SC wenn i mit an neichn fetzn auftauch
I soit des definitiv übenhoffentli ko der des bessa ois du![]()
soi is auf *rollmops*ändern?bis jetzt mochte ich rindsrouladendanke
![]()
stimmt....cinderella valiert ihrn schuach u esther muass zaumpockn, wenn de kondome olle verbraucht sanWennst nix mehr obenhängen hast, isses Zeit aufzubrechen!![]()
jup, sowas schmeckt mir nicht ....dort gehtssoi is auf *rollmops*ändern?![]()
I soit des definitiv üben![]()
Do wirds dann ziemlich nach verbrenntn Gummi stinken in dera Hittn...wenn de kondome olle verbraucht san![]()
Glaubst die nehmen mich noch, wenn i schon durchgefallen bin?definitiv... vl gibts in da wifi kurse dafiar?
na und?beim F1 stört des niar wem!Do wirds dann ziemlich nach verbrenntn Gummi stinken in dera Hittn...![]()
Humbold nimmt alle!Glaubst die nehmen mich noch, wenn i schon durchgefallen bin?![]()
frog dei letztes date... vl schreibts da a sexgutochtn zu deim gunstenGlaubst die nehmen mich noch, wenn i schon durchgefallen bin?![]()
Dort san a schoarfe Boliden zum sehn!na und?beim F1 stört des niar wem!![]()
Ich stell mir die Frage immer wieder, ob jeder ein Kondom eingesteckt hat?
Ich hab in meiner Handtasche zwei Stück ... sicher ist sicher.![]()
du host mei heck nu net gsehngDort san a schoarfe Boliden zum sehn!![]()
Guade Idee. Mach i sofortfrog dei letztes date... vl schreibts da a sexgutochtn zu deim gunsten![]()

Röhrt dei Auspuff a so wie der von ana F1-Raketn, wennst beschleunigst?du host mei heck nu net gsehng☝
Röhrt dei Auspuff a so wie der von ana F1-Raketn, wennst beschleunigst?![]()