- Reaktionen
- 15.943
- Checks
- 1
Da Gogl zeigt halt erst am Montag etwas, wenn es wenigstens dann wäre, owa des is holt nur da Gogl
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Najo, worm wor nur der Ostermontag und der Dienstag danach. Sonst ist es ja auch eher kühler, owa ohne Wasser eh gscheidaBei mir fehlt oafoch die Wärme.
So in etwa passt s jetztOwa wir werden trotzdem olls fürs Silieren aufgeilen, es geht dann schnell. Owa Morgen und Übermorgen wolln ma die Milkas ihre Fiaß mochn, dazua lod i unser @Mitglied #680766 a recht herzlich ein

Owa die Pritschnwägn mog i a ned hernAnmol bist a Hund und dann a Bam.
Koa gschißnas Liad gibt's ned
Hätt sein Heu nie gebraucht, owa wia er als Briefträger noch Kühe hatte und bei uns Heu zukaufte, nahm ich es halt und es war oft Lustig als er seinen Pöttinger Kadett entleert hatte.Heit wird da Pepi verabschiedet, is zwoa ned verwandt oder der Nachbar im näheren Umkreis, owa er war mal oft durch meinen Vater bei uns und suchte auch Kontakt zu die jüngeren Generationen. Ham mit ihm auch viel gelacht. Heut müss ma ihm zu zweit oder zu dritt die letzte Ehre erweisen. I woaß ned ob meine Mutter mit mog![]()

I schreib scho oft sehr Windisch![]()

Owa wir werden trotzdem olls fürs Silieren aufgeilen, es geht dann schnell. Owa Morgen und Übermorgen wolln ma die Milkas ihre Fiaß mochn, dazua lod i unser @Mitglied #680766 a recht herzlich ein
Bis i bei dir untn bin, bist jo fost fiadi![]()

A richtiger Quärschnspielerna des paßt scho so, jetzn kanni ma a a Bild vom Pepi machen, obwoi I ihn net kennt hab - war sicha a echts stoasteirischs Original
![]()
Kaunst eh scho Heut losfohrnBis i bei dir untn bin, bist jo fost fiadi![]()
Issa lei a yugodialektI schreib scho oft sehr Windisch![]()