einmal im Leben möchte ich ....

• Ersteller Ersteller Gast
  • Erstellt am Erstellt am
du i hob mi eh auskennt wos du damit manst :mrgreen: wäre geil zu tauschen will ja net gemein sein aber gehts bei dir denn noch so richtig i man host du no sex oda spüst scho Golf? :lol:

wie alt bischt´n du überhaupt? Wer weiss ob du mit mein Körper überhaupts zurechtkummst net dast die Potschn streckst :haha:

ok ok sorry woar eh nur Spaß ... ehrlich :bussal:

host an Zauberspruch parat damit ma die Körper tauschen, oba nur wenn i mein zruck kriag gö ;)

i was ned owa konn des sein dass du a bissal fern da heimat bist :mrgreen::mrgreen:
golf spün würde ich mit oder ohne sex ned, lauter scheis spiesser :lol:. nix zauberspruch, wennsd amoi in meim körper wärst, würdest nimma tauschn woin :mrgreen::mrgreen:

hatte das schon öfter das es mich nachn sex umgehaut hat weil ich zu tief ins glasl gschaut hab 8-)

na aber ernsthaft , was ist sex der einen umhaut ?

das, was über Geilheit, Sex und alles, was Du bisher erlebt hast hinausgeht....

:lehrer:

...jetzt hast du mich aber neugierig gemacht... :shock:

na i glaub net das dich des neugierig gmacht hat ;) mi hat nur a posting vom oxi geschockt und hob ma dacht, bevor i ma´s verschlechter will i wenigstens meinen Body zruck ;)

i was ned owa konn des sein dass du a bissal fern da heimat bist
golf spün würde ich mit oder ohne sex ned, lauter scheis spiesser . nix zauberspruch, wennsd amoi in meim körper wärst, würdest nimma tauschn woin

oxi :bussal: i bin a net von terra i man dera Wöd :mrgreen: hob i des no net erwähnt :hmm: na Golf spün würd i a niiieee da sterb i doch lieaba i-wann beim coitus net woar? :mrgreen: lieba sterbn am wundgescheuerten Rücken als auf da Nasn mitten am grünen Rasen ;)

echt i bin da zu alt? :haha: :haha: :haha: na dann tausch mi gegen 2 17jährige aus :daumen: do host doch sicha nix dagegen oda? :mrgreen: oba waast eh net die Potschn strecken gell ;)
wos solli mit 2 17 jährigen hühner? :kopfklatsch::lol::lol: i hob ned gschriem zu alt sondern nur alt :mrgreen:

35 ;) aber fürn Oxi schon kurz vorm Verfall :mrgreen:

Oxi hearst i hob no meine eigenen Zähnt oisooo :haha: i füh mi oba net so oid wie du schreibst Schatzerl :mrgreen:

Zurück
Oben