I
Gast
(Gelöschter Account)
tjo, des woa lagerfeucht grechnt
unter 25% is heuer scho guat
Zan Glick gibts a Trickarei
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
tjo, des woa lagerfeucht grechnt
unter 25% is heuer scho guat
mit 34 hob i a oan dabei ghabtZan Glick gibts a Trickarei
Mangelndes Selbstbewusstsein ist was Tolles? mit 34 hob i a oan dabei ghabt
va an schattign platzl hoit
bist hoit no do unten in da wildnis?Sauber.
Sodale i werd wieda amoi mit dahoam hallofoniern. Schei laungsaum geht ma mei Family scho ob.
bist eifersüchtig auf uns?Mich über @Mitglied #278939 und @Mitglied #370321 echauffieren und mich fragen wie sie es wagen können ihr telefonisches Techtelmechtel aufgrund offenbar mangelnden Selbstbewußtseins in einer Art und Weise öffentlich zur Schau zu stellen, die Anlass zur Vermutung gibt die beiden würden sich für ganz toll halten.
Moment mal.Mangelndes Selbstbewusstsein ist was Tolles?
Ist das sowas ähnliches wie unheimlich dumm ist heimlich clever?
![]()
jojo..... amoi im keller kummt ma ned so schnö wieda auffaIm Keller von der @Mitglied #370321 , oder?!
bist hoit no do unten in da wildnis?
Der Herzi redet rein?Jaja ich verstehe... Vielleicht sollte ich es auch mal hier reinschreiben, wenn die @Mitglied #244842 und ich uns Sprachnachrichten schicken... zählt das fürs Selbstbewusstsein so viel wie telefonieren?
Manchmal redet der Herzi rein, zählt das dann doppelt?![]()
vastehst as hoit?Nix Wildnis. Freindliche Leit und scheine grosse Föda.
Der Herzi redet rein?
Ich bin schockiert![]()
jojo..... amoi im keller kummt ma ned so schnö wieda auffa![]()
vastehst as hoit?![]()
Ich stehe halt offen zu meiner Falschheit und Missgunst.bist eifersüchtig auf uns?![]()
wir haben ja sonst nix im Leben, deswegen bleibt uns halt nix anderes![]()
![]()
Es gibt hier Männer?
Wo?![]()
jessasMit Händ und Fiass gehts scho. Na Scherz. Mit Englisch kimmst gaunz guad weida. Am Aunfaung woas nu a bissl eingrost ba mia, owa hiazd gehts scho gaunz guad.
soda
guat nocht
des steirische landei geht schlofn