- Reaktionen
- 65.569
- Checks
- 4
Guten Morgen
️
️
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

Das ihr zu faul gewesen seit, die vorige PN zu suchen um dort weiter zu schreibenBei Dir habe ich 3 Notizen. Was bedeutet das?![]()
Klingt nach "auf a Lego gstiegn"Aua aua auuuaaaaa
Das wäre toll.Klingt nach "auf a Lego gstiegn"
Aua aua auuuaaaaa
... Finganogl eigrissn? ... Wimmal ausdruckt? ... klan Zechn aughaut? 
Lies oberhalb.... Finganogl eigrissn? ... Wimmal ausdruckt? ... klan Zechn aughaut?
![]()
hod ea di aufd Herndln gnumman?Das wäre toll.
Ich hatte vorgestern eine Diskzssion mit einem 300 kg Stier. Er war der Meinung, ich steh ihm im Weg und hat das sehr konsequent zum Ausdruck gebracht
Tjo...so a gressas Käuwö wia der hot scho a Schmoiz....Das wäre toll.
Ich hatte vorgestern eine Diskzssion mit einem 300 kg Stier. Er war der Meinung, ich steh ihm im Weg und hat das sehr konsequent zum Ausdruck gebracht
Lies oberhalb.
Und dann sei schweig.
... soi ma di jetz in Sevilla ois weiblichn Matador aumödn? 
Tjo...so a gressas Käuwö wia der hot scho a Schmoiz....
... wos mochnst du nu auf? ... Moment ... woartn dass Bett laa wiard, goi Na, kana Herndl..owa an horten Schädlhod ea di aufd Herndln gnumman?![]()
sry... hoffentlich nix allzu Schlimmes?!
Jop. Hätt i vorher owa a gwisstTjo...so a gressas Käuwö wia der hot scho a Schmoiz....
Na, wia ma siacht, bin i do ungeeignet.. de Matador brauchen daun ka Gaunzkörperversorgung.... soi ma di jetz in Sevilla ois weiblichn Matador aumödn?
![]()
Rrrrrrrichtig....... wos mochnst du nu auf? ... Moment ... woartn dass Bett laa wiard, goi
![]()

Hast ihn nicht mit der weiblichen Macht bezirzen können?Das wäre toll.
Nein.Das ihr zu faul gewesen seit, die vorige PN zu suchen um dort weiter zu schreiben![]()