Was machst du gerade? [Reloaded]

muasst du do ois modig mochn, hearst :rolleyes:

allane aufgrund da Sitzposition host auf ana Chopper/Cruiser a komplett aundare Sichtweise aufn Vakeah ;)
und aufgrund da niedrigarn Gschwindigkeit a komplett aundre Foahweis wia de Organspenda/Pseudorennmaschinenvarrucktn de nua adrenalinbedingt Kicksituationen und Gschwindigkeitsrausch suachn :kopfklatsch:
Muasst Du do ois modig mochn, hearst? :D

Sorry hat aber nichts mit modig mochen zu tun.
Mir hat es 1983 bei einem Unfall das recht Bein abgetrennt, und war nicht selbst schuld.
Damals gab es noch nicht mal eine Helmpflicht, und richtige Schutzkleidung wie heute erst recht nicht.
Keine Ahnung ob die Stiefel die es heute schon gibt, meine Verletzung minimiert hätte.
Sehe es aber wie @Mitglied #705964
Wenn man das Hobby hat, sollte man schon auf die optimale Schutzausrüstung zurückgreifen, die es ja heute GsD schon so gibt.
Ein Risiko bleibt wie bei allem immer.

Zuletzt bearbeitet:
Wir haben unsere Kindi vor dem Moped Führerschein aufgefordert im vollen Lauf mit blanker Haut über den Asphalt zu schlittern. Der Blick "seid ihr verrückt?" war goldig

Hat dann auch funktioniert, selbst in Hochsommer trug er immer wenigstens lange Jeans und Motorrad Jacke - auch wenn es nur ein Moped war
:rofl:

allane aufgrund da Sitzposition host auf ana Chopper/Cruiser a komplett aundare Sichtweise aufn Vakeah ;)
und aufgrund da niedrigarn Gschwindigkeit a komplett aundre Foahweis wia de Organspenda/Pseudorennmaschinenvarrucktn de nua adrenalinbedingt Kicksituationen und Gschwindigkeitsrausch suachn :kopfklatsch:
Komisch das de meisten Unfälle de i aufgnumma hob oda dabei war, Chopper Fahrer warn...

Nicht einmal auf ein Moped würde ich so aufsteigen.
Sorry hat aber nichts mit modig mochen zu tun.
Mir hat es 1983 bei einem Unfall das recht Bein abgetrennt, und war nicht selbst schuld.
Damals gab es noch nicht mal eine Helmpflicht, und richtige Schutzkleidung wie heute erst recht nicht.
Keine Ahnung ob die Stiefel die es heute schon gibt, meine Verletzung minimiert hätte.
Sehe es aber wie @Mitglied #705964
Wenn man das Hobby hat, sollte man schon auf die optimale Schutzausrichtung zurückgreifen, die es ja heute GsD schon so gibt.
Ein Risiko bleibt wie bei allem immer.
Buarschn... bin komplett bei eich ;)
ohne Ledergwandl und Deserts bin i domois ned amoi auf mei Red Rose geschweige denn späta auf mei VN800 aufgstiegn ;)

wos i sogn woit is, dass ma ois gmiatlicha Foahra dem Vakeah gaunz aundas begegnt, genarö vü vorrausschauenda und laungsauma foahrt und aufgrund da Sitzposition vü meah aussiacht ois ana, dea vuarnüba aufn Tank hängt ;)

mei Hechtla mit 3-foch-Roin üba an 2ra-Goif woar a ned schee und hod ma meine erstn Boots kost - GsD ned meah passiert :)

und dass da Vakeah 1983/1991 vü weniga woar, de Gschwindigkeiten hecha woarn, de Sichaheit nu ned so groß gschriebn woar ois heitzutog is eh a aundre Gschicht ;)

Buarschn... bin komplett bei eich ;)
ohne Ledergwandl und Deserts bin i domois ned amoi auf mei Red Rose geschweige denn späta auf mei VN800 aufgstiegn ;)

wos i sogn woit is, dass ma ois gmiatlicha Foahra dem Vakeah gaunz aundas begegnt, genarö vü vorrausschauenda und laungsauma foahrt und aufgrund da Sitzposition vü meah aussiacht ois ana, dea vuarnüba aufn Tank hängt ;)

mei Hechtla mit 3-foch-Roin üba an 2ra-Goif woar a ned schee und hod ma meine erstn Boots kost - GsD ned meah passiert :)

und dass da Vakeah 1983/1991 vü weniga woar, de Gschwindigkeiten hecha woarn, de Sichaheit nu ned so groß gschriebn woar ois heitzutog is eh a aundre Gschicht ;)
De meisten schweren MR Unfälle passieren wenn der MR Fahrer auf einer Bundes oder Landesstraße Vorrang hat und ihm Quer Verkehr (oftmals Pensis) von der Seite kommen..
Und a Anprall mit an 80er is scho fatal..
Chopper San vü oide unterwegs de nu nedamoi ABS hom...
Und a hoit meistens im Sommer im kurzn Leiwö oder bestenfalls mit an dünnen Lederjackerl UND oft a nu ohne Handschach unterwegs...irre is des, irre!!!

Das ist jetzt schon 5 Jahre her, das Bild, da habe ich die Fat Bob gerade neu bekommen.
Das ist die Kombi in der ich fahre.
Anhang anzeigen 14016029
Du würdest mit einer Lederjacke nicht weniger cool wirken. Im Gegenteil, nicht nur cool sondern auch noch smart!

Ist dir bewusst wie dünn die Haut an den exponierten Stellen ist und wie nah Sehnen und Nerven darunter liegen?

Zurück
Oben