Was machst du gerade? [Reloaded]

ich frag mich viel mehr, wieso man sich überhaupt dazu bemüßigt fühlt, so negative Kommentare zu einem Bild zu schreiben, dass man sich freiwillig anschaut ... 🤔
Soll jetzt ka Rechtfertigung zu den Kommentaren sein, aber ..
Freiwillig is oft net, ab und zu klickt ma wo drauf und dann :eek::eek::eek: .. is Unglück scho gschehn und da ganze Tag versaut verhaut

Soll jetzt ka Rechtfertigung zu den Kommentaren sein, aber ..
Freiwillig is oft net, ab und zu klickt ma wo drauf und dann :eek::eek::eek: .. is Unglück scho gschehn und da ganze Tag versaut verhaut
Jo do gib i dir recht, ma denkt si nix böses, klickt ummanond, is angewidert vo Muschis und Zumpfis, weil ma wos gsehn hot was ma ned eingestellt war drauf und donn is da gonze Tog Vorhaut.... 😱

I hob nu nie sowos gsehn, des konn ned gsund sein, des duat si in die Retina einbrennen...

Do bekummt ma a Vorhautverkrümmung, i man Hornhautverkrümmung. :rotwerd:

Donn wirst angeschrieben, obst ned amoi die Olde vo der Vorhaut poppen mechast, weil er schaut zua und ich brauch jo sowieso nur Stangenpfirsich Fotos schicken und beweisen, dass ma voi der Vüjanka Bull des Jahrtausends is :haha:

...Donn wirst angeschrieben, obst ned amoi die Olde vo der Vorhaut poppen mechast, weil er schaut zua und ich brauch jo sowieso nur Stangenpfirsich Fotos schicken...
o_OWAAAS, gar kein Treffen vorerst nur mit der Vorhaut mit Büdln machen für sie, und sie is aber ganz bestimmt des nächste Mal mit dabei... :oops:
Deine Kontakte mecht i hom

:lol: I hab mas anders überlegt, i wüs do net

Zurück
Oben