- Reaktionen
- 94.244
- Checks
- 11
Mit mir verweigert er jegliche KonversationWie redst du Rotzlöffel eigentlich mitn Hanse?![]()
komischer voglFolge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Mit mir verweigert er jegliche KonversationWie redst du Rotzlöffel eigentlich mitn Hanse?![]()
komischer voglHost eam vielleicht sei Tropfbier verzong?Mit mir verweigert er jegliche Konversationkomischer vogl
Mit mir verweigert er jegliche Konversationkomischer vogl

Host eam vielleicht sei Tropfbier verzong?
Da brauchst de ned wundern, wenns eam an Hauptschalter ausse haut![]()
Enk zwa laft schon länger a mAstareset nochgeh red ka Blech- kann jo net die ganze Zeit schnoddan ois wie so a oids Bassenaweib - außadem: wos da herinn vo einige Verbalerotiker und Tastenerektionierer an Schrott babbelt wird - da hauts ma eh scho vü z'oft s'Mitglied #267076 aufd Seitn
![]()
Dir werd i glei de Festplattn löschen, wennst frech werstEnk zwa laft schon länger a mAstareset nochinklusive rohrreinigung
Jo sag amol bist jetzn alkophobDir werd i glei de Festplattn löschen, wennst frech werst![]()

Jo! De ane hot g`schnittn, auwa de aundare ... des kaun i da net sog`n ....
Kaffee gekocht vermutlichJo! De ane hot g`schnittn, auwa de aundare ... des kaun i da net sog`n ....
Beim @Mitglied #122475auf a knackAl...
- glaub net daß an Joschi Täubler in Sachsen zagt ham 

Hää..bitte wo hatts knacktBeim @Mitglied #122475auf a knackAl...
Hää..bitte wo hatts knackt![]()
is - wanns Unklarheiten gibt, stehe oba eh zur Verfügung 
Danke für die hilfreiche Klarstellung@Mitglied #122475 - des habi ma dacht, daß da Vawirrung ohne End gibt - wie so oft bei da @Mitglied #505578
oba zum besseren Verständnis schicki da des ---> Claus & Knackal - obwoi: ma muaß des eigentlich xeng ham, damit ma waß, wer da leiwande @Mitglied #122475is - wanns Unklarheiten gibt, stehe oba eh zur Verfügung
![]()
Host ebba scho de Engerl singa hörn?Das Amt für weihnachtsdekoration wartet schon![]()
...den wind, den wind das himmlische kindHost ebba scho de Engerl singa hörn?![]()