Traurig

  • Ersteller Ersteller Gast
  • Erstellt am Erstellt am
Danke für die netten Worte.
bitte, gerne wieder.
oba so viel wirkliche bi-Boys gibt's do e ned, i denk mal so 25%, is eigentlich scho fü. die restlichen auf die von eich erwehnten 95% sind jene die ihre sexuelle Neigung bei bedarf wechseln, wenns glaum das wenns an schwonz lutschn das donn die frau budern derfn. wos die euss dann das erner zipfi in a fumi stecken derfen!!!!!!
wennst mit dem ned zrecht kummts is wirklich gscheider wenns eich wieder verschüsst. aber glaubts ned das des in an ondern Forum onders is.
 
i loch mi weg :lol::lol::lol:, ned lesen oba sudern, die gonzn biboys sand schuld oba das ma bei Interesse a Zuschrift griagt soll ma ned nur oberflächlich schaun sondern die Nachricht und Profil lesen, ned nur büdl schaun.
Wir haben nie was schlechtes über die bi Boys geschrieben. Wir haben nur gesagtdass es viele gibt.
 
Wir haben nie was schlechtes über die bi Boys geschrieben. Wir haben nur gesagtdass es viele gibt.
gsudat hobts, wos schlechtes hob i ned behauptet. oba is eh wurscht. uns sinds a zfü bi-Boys, oba sogt jo kana das ma do sei miassn. und beim unterhalten und Gaudi hom is des a wurscht ob der homo, bi oder hetero is. und wenn ana unsere sie budan will dann wird genau gschaud wos der so schreibt und wenn i do wos find das er an schwonz blosn wü oder sich blasen lässt dann hot a bei uns scho ausgmand.
 
gsudat hobts, wos schlechtes hob i ned behauptet. oba is eh wurscht. uns sinds a zfü bi-Boys, oba sogt jo kana das ma do sei miassn. und beim unterhalten und Gaudi hom is des a wurscht ob der homo, bi oder hetero is. und wenn ana unsere sie budan will dann wird genau gschaud wos der so schreibt und wenn i do wos find das er an schwonz blosn wü oder sich blasen lässt dann hot a bei uns scho ausgmand.
Ok. Und was jetzt.
 
Könnte mir bitte jemand die letzten 5 Seiten kurz zusammenfassen? Ich kenn mich nicht mehr aus und 100 Postings lesen ist mir zu viel. :zzz: Das wäre ganz lieb. Danke :)
 
Zurück
Oben