- Reaktionen
- 94.585
- Checks
- 17
Warum, wenn jemand einwenig mollig ist, oder klein, oder große Nase
is ja fallweise a Vorteil.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Warum, wenn jemand einwenig mollig ist, oder klein, oder große Nase
Ich hab' früher immer den Gartenschlauch reing'steckt und geflutet......
![]()
du tierquälerin.....![]()
Wir sind nicht fettleibig, etwas mollig ist die meine. Wenn ich mir eurer Medien ansehe seit ihr auch nicht sportlich gebaut , wäre aber kein Problem. Vileicht get es sich mal aus das wir uns auf ein Kaffee treffensympathischer Eindruck is für uns wichtig, a mogasüchtige oder a fettleibige is a nichts für uns, i man jetzt sexuell gsehn.
i glaub des is nur bled grend. a wenig unglücklich gschriem und ned gscheid gschaut. es wird scho wos werdn song leut. wos glaubst wos mir scho für an schass gmocht hom, das uns nu ned gsteinigt hom is a wunder.
@Mitglied #415224 auf an Kaffee kenna ma trotzdem geh wenn´s woats.
jo dramatisch i mogs du nit....![]()
Wie meinen Lieblingsmaulwurf?![]()
bin ich dein lieblingsmaulwurf....
![]()

![]()
Aber sicher, bist ja der einzige soweit ich weiß![]()
![]()
ach nur deshalb....traurig bin..........Aber sicher, bist ja der einzige soweit ich weiß![]()
![]()
überhaupt nicht garnicht wahr....Maulwürfe werden überbewertet.

Ich hab' früher immer den Gartenschlauch reing'steckt und geflutet......
![]()

ach nur deshalb....traurig bin..........![]()
ned traurig sein, obwohl du im richtigen Thread wärst

dir werd ich meinen lustschlauch wo anders hinsteckn,,,,du verdienst es nicht anders.....nix derf ma................
![]()
nix derf ma................
![]()

ich weiss, hab ja ned eich gmant. bei eich steht eh euss im Profil wos ma wissen sollte. darum hob i euch ja angeschrieben. wenn i mi recht besinne hobts jo bilder a drinn kopt.Wir sind nicht fettleibig
dir werd ich meinen lustschlauch wo anders hinsteckn,,,,du verdienst es nicht anders.....![]()
wennst nu immer Interesse hobts trotz den Turbulenzen dann soll ma per PN weiter schreiben, de ondern wird des ned interessieren wos mir do so zamschreim, gg
Okayich weiss, hab ja ned eich gmant. bei eich steht eh euss im Profil wos ma wissen sollte. darum hob i euch ja angeschrieben. wenn i mi recht besinne hobts jo bilder a drinn kopt.
des wos gschrieben hobts, eicher profi und die Entfernung hätt passt. wennst nu immer Interesse hobts trotz den Turbulenzen dann soll ma per PN weiter schreiben, de ondern wird des ned interessieren wos mir do so zamschreim, gg
na oba, san ma a bissi neugierig!!!!! oba wennst wüsst konnst a schreim, nur was i ned ob i zruck schreib.Hey, jetzt wo es interessant wird, braucht's nicht auf PN ausweichen. Schön brav hier weiter schreiben![]()