R
Gast
(Gelöschter Account)
bitte, gerne wieder.Danke für die netten Worte.
oba so viel wirkliche bi-Boys gibt's do e ned, i denk mal so 25%, is eigentlich scho fü. die restlichen auf die von eich erwehnten 95% sind jene die ihre sexuelle Neigung bei bedarf wechseln, wenns glaum das wenns an schwonz lutschn das donn die frau budern derfn. wos die euss dann das erner zipfi in a fumi stecken derfen!!!!!!
wennst mit dem ned zrecht kummts is wirklich gscheider wenns eich wieder verschüsst. aber glaubts ned das des in an ondern Forum onders is.

