- Reaktionen
- 102.610
- Checks
- 77
A Bier in da Friah
und da Tog ghert dir![]()
Nau wers braucht
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
A Bier in da Friah
und da Tog ghert dir![]()
Nett kannst auch ersetzen durch: (bitte Zutreffendes ankreuzen) fesch, reizend, liebevoll, hübsch, anmutig, frech, zutraulich, anlehnungsbedürftig, redselig, vertrauenswürdig, neugierig, schlagfertig, fraulich, freundlich, reizvoll, liebenswert, goschert, wunderschön, lieb, erotisch, schmähstadt, vertrauensvoll, geil, mitteilungsbedürftig, schweigsam, schön, wunderschön...................einfach NETT halt.
LG M.
Wad jetzt schon glei vom Hocker kippt![]()
Nochwirkung van Samstag???
Glaub das nu irgendwo a Rollator von meina Oma rumsteht...könnt i dir borgen![]()
I bin halt nur höflichJz host owa a schleimspur va do bis texas zogen![]()

Und da heißt es immer Lachen is gesundNeee hab mi ja eh gut erholt....
Rollatoren hob i eh söwa genug....wad vor lauter lachen fast owegfoin
![]()
Und da heißt es immer Lachen is gesund
LG M.
I kann auch herzlich über mi selber lachen. Bin halt ein lustiges KerlchenDu host des foisch verstanden.
ÜBER ANDERE lachen is gsund![]()
Sei hoid ned so zimperlichGrod per Whatsapp kriagt...i geh nie wieder in woid!!!![]()
Is des dem Knecht Ruprecht sei Frau?Grod per Whatsapp kriagt...i geh nie wieder in woid!!!![]()
Maaaaa i bin soooooooo müde heute. 7Tage durchhackeln und heut bis 3 in der Früh Feuerwehreinsatz Starkregen und Sturmschäden.Morgen brauch i Streicheleinheiten von den Mädels Suns derpack ichs nimma
LG M.

Net soBekommst eh Scheisserchen![]()
sondern so
und so 
I zah di morgen glei moi aunständig aun de Depf.... Da werst as glei revidierenMaaaaa des tut echt gut. Danke
LG M.

Des taugt ma ehI zah di morgen glei moi aunständig aun de Depf.... Da werst as glei revidieren![]()
Live dabei....des schau i ma owa daun genau auDes taugt ma ehwennst mA deine Depf zagst
zagst mir deins zag i da meins
LG M.