- Reaktionen
- 102.633
- Checks
- 77

wissen ja ned was ihnen entgeht oder auch erspart bleibt 
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

wissen ja ned was ihnen entgeht oder auch erspart bleibt 
Jojo tritt nur noch hin wenn i eh scho am Boden liegerspart bleibt
Häst wos gsogt....i hätt mi eh draufghaut und daun dazuaglegtJojo tritt nur noch hin wenn i eh scho am Boden lieg
LG M.
Häst wos gsogt....i hätt mi eh draufghaut und daun dazuaglegt![]()

Wahhhh des ah nubei mir gibts oba ka schnölle Nummer
Ich will erobert werden Hihihi
LG M.

Jooo so leicht gibts mi net do muasst di a wengerl anstrengenWahhhh des ah nu![]()
Bin dabei glgMorgen, Dienstag um 9:00 Kennengelernplauschal beim Weinberger in Ybbs, Bahnhofstraße 3.
Jeder der mag, kann gern vorbeischauen und dazustoßenWürden uns freuen.
Des werd schwierig....Fall ja nimma in de Kategorie jung und knackig....Jooo so leicht gibts mi net do muasst di a wengerl anstrengen
LG M.
Na von de scho gor net, bei mir brauchts mehr wie ein klimpern mit de Wimpernvon de losst di ja schnell leicht erobern

Na von de scho gor net, bei mir brauchts mehr wie ein klimpern mit de Wimperndie muß schene Depf a haben
![]()
LG M.
.....serwas
Nana sooo leicht kommst ma net davonGuad....i bin definitiv ausm Rennen.....serwas
![]()

Nana sooo leicht kommst ma net davon
LG M.
futsch und weg bin
Des sehen wir jo morgen obst dann auch so wegflutschtOhhhh dooooch....schaufutsch und weg bin
![]()

Samma a bisserl Agro heit ?Hau es Handy glei um de Erd
Is jz daun wer von dera chaotenpartie in da cca?

Lola kausd morgen jo trotz dein termin mit mir mitfoan. Kum i hoid a zspät...schiabs eh auf di![]()
Üüchh auch nüüüchtIs jz daun wer von dera chaotenpartie in da cca?