A
Gast
(Gelöschter Account)
Wird ein Zeuge gebraucht???Live dabei....des schau i ma owa daun genau auSchwaf einziagn gibt's dann vei nimma
![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wird ein Zeuge gebraucht???Live dabei....des schau i ma owa daun genau auSchwaf einziagn gibt's dann vei nimma
![]()
I kaun mein Schwaf net eiziagnLive dabei....des schau i ma owa daun genau auSchwaf einziagn gibt's dann vei nimma
![]()

Nöööö Zeugen tua i sölbaWird ein Zeuge gebraucht???
Genau, und wenns dann soweit is wird da Schwanz einzogn und wissen von nix mehrNöööö Zeugen tua i sölba
LG M.
Sicha net.Genau, und wenns dann soweit is wird da Schwanz einzogn und wissen von nix mehr
Mir is die Freundschaft mit an lieben Mädel halt oft wichtiger als ein kurzes Vergnügen. Vielleicht liegt daran das ich gern in mit hübschen Damen Smähführe und meine Hände unter Kontrolle habGenau, und wenns dann soweit is wird da Schwanz einzogn und wissen von nix mehr
Find i ah besser ois so kurzweilige, uninteressante Fickgschichtln....Mir is die Freundschaft mit an lieben Mädel halt oft wichtiger als ein kurzes Vergnügen. Vielleicht liegt daran das ich gern in mit hübschen Damen Smähführe und meine Hände unter Kontrolle hab
LG M.
Mia zwa verstehen unsFind i ah besser ois so kurzweilige, uninteressante Fickgschichtln....![]()
Find i ah besser ois so kurzweilige, uninteressante Fickgschichtln....![]()
Richtig...
Des hab ich mir bisher schon erspartLeider bleim an maunchesmoi so Erfahrungen ned erspart![]()
Wem sagst du das!Leider bleim an maunchesmoi so Erfahrungen ned erspart![]()
Weilst eana scho z'oid bist SchmähDes hab ich mir bisher schon erspartBin jo kann Mann für gamsige Frauen. .........Fast nie halt
LG M.
Wad Ah Idee...hab aber nu um 8:00 an Termin...Werd dann wahrscheinlich nachkommenFalls i ned hackln muss komm i a. Erfahr i heut abend. Übrigens...mit mir kau wer mitfahren. Von Amstetten weg
Des war mA echt net Wurscht. Gib ich auch offen zu. Zerst baggerts mi voi an und dann schreibts i bin ihr z oidWeilst eana scho z'oid bist Schmähli...
![]()
I ned.Nau wers braucht![]()
@Mitglied #187841 dank da recht narrisch. Ich hätte es gerade erfolgreich verdrängtWeilst eana scho z'oid bist Schmähli...
![]()
I düs grad nach WienUnd jetzt schlafen alle in AM oder warum seids so ruhig ?? Ihr werdets doch net alle gleichzeitig ............
LG M.