- Reaktionen
- 85.449
- Checks
- 6
hühneraung???... owa i hob dafia recht schene Augen ...![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
hühneraung???... owa i hob dafia recht schene Augen ...![]()
Nopsi ... richtig echte ...hühneraung???![]()
unechte hättn mi intressiertNopsi ... richtig echte ...![]()
... fia di reiss i ma meine Echten a aussa ...unechte hättn mi intressiert![]()
brauchst net,i bevorzugt schamlippn... fia di reiss i ma meine Echten a aussa ...![]()
... oiso meine Lippen ham si zwoa scho oft fia des gschamt, wos grod gsogt haum ... owa mit Schamlippn kann i leider net dienen ...brauchst net,i bevorzugt schamlippn![]()
... oiso meine Lippen ham si zwoa scho oft fia des gschamt, wos grod gsogt haum ... owa mit Schamlippn kann i leider net dienen ...
... Schamlippn dienen wiederum könnt i ...![]()

I hob do wos gfundn![]()
... dazu foit jetz net amoi mir woa ei ...

des woar moi a slogan vom mäcci *gg*Mir ah ned...außer kross, braun und knusprig![]()
So ... mir woa grod kurz net so guat ... jetz geht's wieder ...
... ba uns gibt's zur Erstkommunion nur an GauGau, dens ma auffastessn kau ...Tuad ma load, - mir hots des Schnitzl, von der Erstkommunion wieda auffa ghaut ...woar ka Absicht
das sind die emanzipierten, Estherstimmt... des hob i mir a docht. bi a vawundert,dass so vü fraun getrennte rechnung woin...
u wenn ma in ana beziehung des a bevorzugt, oiso aufteilung im olltog?das sind die emanzipierten, Esther![]()
Das kann man ja diskutieren, als Menschen die auf einer Augenhöhe agieren.u wenn ma in ana beziehung des a bevorzugt, oiso aufteilung im olltog?
Das kann man ja diskutieren, als Menschen die auf einer Augenhöhe agieren.
Einem Gentleman der alten Schule wird es dennoch schwer fallen.
*ggg* weil's überwutzelt waren.najo...de san quasi eh ausgstorm....