Die größten Fehler einer Frau beim 1. Date

De größten Fehler von ana Oiden bei an Date?
Des is` leicht.
Dass de Staudn` ihr eigane Erwartungshaltung von Anfang an scho` am Plafond festmacht.
Do geht nix drunter da Deckn`.
Eigentlich eh a Wahnsinn.
A großer Fehler.
Aber selber schuld, wenn`s da ois glauben auf Tinder.
De Letzte woar ganz stolz, dass i a U-Boot-Kapitän bin, stationiert in Friedrichshafen.
Najo, wenn`s se`s ma` glaubt?
Not mei problem.
Z`ruck zu de Erwartungshaltungen:
I sog ihra dann immer "Heast, sei net so verheißungsvoll. I bin`s jo bei dir a net."
Zumindest hot`s dann gwusst, wo da Ausgang vom Lokal is`.
Da übertriebene Ehrgeiz kann scho` fatal sein.
Oiso ganz ehrlich.
De letzte gekünstelte Oide is` auftaucht mit komplett
- neiche Bock,
- ana neichen Unterwäsch`,
- war vermutlich a no` frisch gewachst,
- war bei da Nageltante,
- hot a neichs Kladl an (mit an gscheckertn` Muster, wos`d glaubst des is a Vurhang aus`m Woidviertl).
I maan, eh liab, der Aufwand.
Aber wos moch` i?
I riach` am Leiberl und denk` ma`, des geht locker no` amoi.
Oiso bitte ka Kapriziöse.
So ane brauch` i net.
Des hob` i in da letztn` Beziehung scho` hundert moi durchkaut.
A ganz a afoch`s Beispü`:
I bin in da Hockn`.
Do wü` i nix hearn und a nix segn`.
Na lang hat`s net dauert.
Wos mocht`s?
Sie schickt ma` a ellendslange Sprachnachricht.
I, zumindest oldschool und ganz da Gentleman, schreib` ihra z`ruck "Heast, i hob` jetzt ka` Zeit, i bin im Stress."
Wos mocht`s wieder?
Richtig, sie schickt ma` a Sprachnachricht.
Huachn` de olle net zua?
So a geistiges Torpedo braucht doch ka` Mensch.
A geiler Gesprächseinstieg bei an Date is` a immer wieder der Satz "Bist da sicher, dass a wirkli` kana waß, dass du heut` do bist?"
Do` kriagn`s dann große Augen wia a Kaibl vor`m neichn` Scheunentor.
Des letzte Treffen war genauso leiwand.
Do war se doch wirklich der Meinung "Beim erschtn` Date - do gibt`s kan Sex!"
Drauf i: "Is` de Wochn` eh scho` mei` Dritt`s."
Guat, de woar dann a weg.
Des blede is`, i kumm jo goar net zu an Resümee.
Dabei is` doch a Beziehung des, wo ma` immer sogt, des is` genau de Zeitspanne zwischen ziag di`aus und bitte ziach` doch aus!
Host du frira ois Mostdipf bei de Nochrichtn g‘hacklt? 😉

Was haben alle immer für eine Paranoia vor Gesprächen über die Expartner? Das gehört zum Leben dieser Person doch dazu, also mich interessiert das. Man lernt auch viel über die Person, allein die Art und Weise, wie sie sich über die Expartner äußert sagt viel aus.
Ja das stimmt. Ich würde denn noch nicht mehr über die Ex als über mein Date selbst erfahren wollen. 😂

Man soll dich so sein lassen wie du bist, aber wenn die Frau sich halt einfach gern stylt und sie einfach so ist geht das gar nicht?
Die darf nicht so sein wie sie einfach ist? 🤷‍♀️Ich bin IMMER geschminkt wenn ich irgendwo hingehe, wenn der Mann von mir will, das beim ersten Date nicht zu tun, kann ich diesen Wunsch leider nicht erfüllen, weil das kein authentisches Bild von mir und meiner Persönlichkeit darstellt.
Es gibt einen Unterschied zwischen Tagesmakeup (oder vielleicht auch eine Stufe drüber) und aufgetakelt/aufgedonnert.

Und ich weiß ja nicht, ob die Herrn das hier genauso halten … bzw. ob das noch in Mode ist … früher gabs auf alle Fälle den Duschtest 😆

Es gibt einen Unterschied zwischen Tagesmakeup (oder vielleicht auch eine Stufe drüber) und aufgetakelt/aufgedonnert.

Und ich weiß ja nicht, ob die Herrn das hier genauso halten … bzw. ob das noch in Mode ist … früher gabs auf alle Fälle den Duschtest 😆
Wenn nach der Doggy Partie das Gesicht im Polster pickt :mrgreen:

Zuletzt bearbeitet:
Also größte Fehler sehe ich,

- zu sehr aufgetakelt
- nicht authentisch
- generell, wenn Altlasten // Seelechaos noch zu sehr belasten - ein Tröster (Date) herhalten muss.

Zurück
Oben