Wenn du mir des gebn miassast, wos du zuletzt kaft host,

100 Lärchen und 25 Fichten... wer hilft einsetzen, Gartenerde mit Kübeln zu den Setzlöchern tragen, Stüpfin dazuschlagen, Schutzhüllen anbringen und de nächsten 3-4 Jahre vom Unkraut aussicheln? :shy:
Ahhjoo und de weiteren 15 Jahre Waschl (Lianen) schneiden?
Und Bezahlung is a Jause und du als Nachspeis?

wieso glei zwoa? :hmm: bist über a Naglbrettl g'foahrn Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

drum war des kloane @Mitglied #538532 so g'scheit und hat si glei zwa Radln g'fladert - ans auf Reserv fürn GöGa Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
Und wennst nu laung bled redest, dass i ma d'Radln in Kroatien g'fladert hob, daunn muaßt jz moi zum Ybbstal Radlweg kemma, dir des "angebli" g'stanzte Radl anschauen und a Runde mit mir radeln :mrgreen: ... den Radlweg bin i eh nu nie g'foahrn 🤗

Und wennst nu laung bled redest, dass i ma d'Radln in Kroatien g'fladert hob, daunn muaßt jz moi zum Ybbstal Radlweg kemma, dir des "angebli" g'stanzte Radl anschauen und a Runde mit mir radeln :mrgreen: ... den Radlweg bin i eh nu nie g'foahrn 🤗

jedazeit mein kleines Weib Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. - oba: bei so ana gstandenen goschertn Bergpomarantschn 🍊 geht ma glaubi schnö amoi d'Luft aus :dead: - da warat da gamsige @Mitglied #724087 a besserer Kandidat Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.

jedazeit mein kleines Weib Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt. - oba: bei so ana gstandenen goschertn Bergpomarantschn 🍊 geht ma glaubi schnö amoi d'Luft aus :dead: - da warat da gamsige @Mitglied #724087 a besserer Kandidat Keine Berechtigung Bilder zu betrachten - Bild entfernt.
Geh zua.....do nimmst mi mit ....zum Ausbremsen 🍻
De paar Kilometer fahren Mia zwoa in unter zehn Hoibe:lalala:
Wia Ma dann allerdings des gamsige Weibsvolk hoam bringa , woas i a no ned :)

Zurück
Oben