- Reaktionen
- 5.360
- Checks
- 2
osterbananen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Und Bezahlung is a Jause und du als Nachspeis?100 Lärchen und 25 Fichten... wer hilft einsetzen, Gartenerde mit Kübeln zu den Setzlöchern tragen, Stüpfin dazuschlagen, Schutzhüllen anbringen und de nächsten 3-4 Jahre vom Unkraut aussicheln?
Ahhjoo und de weiteren 15 Jahre Waschl (Lianen) schneiden?
Und wennst nu laung bled redest, dass i ma d'Radln in Kroatien g'fladert hob, daunn muaßt jz moi zum Ybbstal Radlweg kemma, dir des "angebli" g'stanzte Radl anschauen und a Runde mit mir radelnwieso glei zwoa?bist über a Naglbrettl g'foahrn
drum war des kloane @Mitglied #538532 so g'scheit und hat si glei zwa Radln g'fladert - ans auf Reserv fürn GöGa![]()
Naa... a Jause und a Most. So foisch wie nämli dei Uhr geht, zählst jo 1 Arbeitsstunde vierfachUnd Bezahlung is a Jause und du als Nachspeis?
A geh de geht pünktlich.... Owa 4x warad a gschäftNaa... a Jause und a Most. So foisch wie nämli dei Uhr geht, zählst jo 1 Arbeitsstunde vierfach![]()
Do gab's guade PlatzlUnd wennst nu laung bled redest, dass i ma d'Radln in Kroatien g'fladert hob, daunn muaßt jz moi zum Ybbstal Radlweg kemma, dir des "angebli" g'stanzte Radl anschauen und a Runde mit mir radeln... den Radlweg bin i eh nu nie g'foahrn
![]()
Moanst de Auszeit Schlaf Hütten?Do gab's guade Platzl![]()
Wo San de? Na mein bei der YbbsMoanst de Auszeit Schlaf Hütten?
De werden eh schon Stundenhotels genannt![]()
Sehr löblichKondome
Hätte ich dir ans Bett gebrachtFrühstück später![]()
Und wennst nu laung bled redest, dass i ma d'Radln in Kroatien g'fladert hob, daunn muaßt jz moi zum Ybbstal Radlweg kemma, dir des "angebli" g'stanzte Radl anschauen und a Runde mit mir radeln... den Radlweg bin i eh nu nie g'foahrn
![]()
- oba: bei so ana gstandenen goschertn Bergpomarantschn 
Geh zua.....do nimmst mi mit ....zum Ausbremsenjedazeit mein kleines Weib- oba: bei so ana gstandenen goschertn Bergpomarantschn
geht ma glaubi schnö amoi d'Luft aus
- da warat da gamsige @Mitglied #724087 a besserer Kandidat
![]()
Wo foama den hin? Zur @Mitglied #538532 heimjedazeit mein kleines Weib- oba: bei so ana gstandenen goschertn Bergpomarantschn
geht ma glaubi schnö amoi d'Luft aus
- da warat da gamsige @Mitglied #724087 a besserer Kandidat
![]()