- Reaktionen
- 114.029
- Checks
- 3
Unsa Klappradl hams vor ana guadn Wochn in Starigrad gfladdert...Aufs Auto kann ich verzichten - aufs bike ned.![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Unsa Klappradl hams vor ana guadn Wochn in Starigrad gfladdert...Aufs Auto kann ich verzichten - aufs bike ned.![]()
Unsa Klappradl hams vor ana guadn Wochn in Starigrad gfladdert...![]()
Host hoffentlich die Pozilei gruafm?Unsa Klappradl hams vor ana guadn Wochn in Starigrad gfladdert...![]()
Na ..des daspar i earna da herunt...Host hoffentlich die Pozilei gruafm?![]()
Na ..des daspar i earna da herunt...
Nur auf da Windschutzscheim...Hast ka Pickerl von der IPA drauf?![]()
Womöglich heißt er er Dudlinger.I sag nu, die Liegen san mei Privateigentum drum steht a mei Name auf de Lehnen, sagt de glatt sie kau kroatisch ned lesn...mein FamName kunnt owa deutscher ned sei..mit ..er Endung hinten...
Und kein Polizist weit und breit...Unsa Klappradl hams vor ana guadn Wochn in Starigrad gfladdert...![]()
Bin jetzt de dritte Wochn herunt da und hab nu nia an gsegn..Und kein Polizist weit und breit...![]()
Gfreit mi das di des amüsiert... @Mitglied #593923 ...Unsa Klappradl hams vor ana guadn Wochn in Starigrad gfladdert...![]()
Danke...Gfreit mi das di des amüsiert... @Mitglied #593923 ...![]()
Woar eh sicher scho a oids, klappriges Klappradl...Unsa Klappradl hams vor ana guadn Wochn in Starigrad gfladdert...![]()
Des neichaste wars sicha nimma...owa praktisch..Woar eh sicher scho a oids, klappriges Klappradl...![]()
Ich sag es nicht weiterPssst - verrat ihr nicht alles!![]()
Ich sag es nicht weiter![]()
Ich kann: reden, denken und nebenbei drei Probleme lösen.Bist dir sicher, dass du eine Frau bist?![]()
Ois Mau hod ma kane drei Probleme..Ich kann: reden, denken und nebenbei drei Probleme lösen.
Also ja, ich bin eine.![]()
Ich kann: reden, denken und nebenbei drei Probleme lösen.