G
Gast
(Gelöschter Account)
weil du nie rausgehst, oder weil du dich immer brav einschmierst?Jo, schon iwie..
Oba ned mir..![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
weil du nie rausgehst, oder weil du dich immer brav einschmierst?Jo, schon iwie..
Oba ned mir..![]()
Jojo, wär is letzte moi, dass wos zum Melden hast..Wann is ois Brautvater zoin muass, dann muass i scho schaun das i was dagrebbelt a fia mein Flieder...![]()
Weil i jo jetzt a nu so viel zu melden hob...Jojo, wär is letzte moi, dass wos zum Melden hast..![]()
bisd leicht unterwegs?Hsb mich gar ned angekündigt![]()
nicht nur du4 wos?
I bin eindeutig in da foischn Firma..![]()
Stimmt, ich schmier mich nie ein...weil du nie rausgehst, oder weil du dich immer brav einschmierst?![]()
Nana, bald im Keller..bisd leicht unterwegs?
na hoffentlich findet si dann im keller jemand mit/im netzNana, bald im Keller..
Muss do no fertig schreim - kein Netz..
Wenn i am Freitag ned erschein, wissns (zumindest a poa) wo i sein könntna hoffentlich findet si dann im keller jemand mit/im netz![]()
![]()
Ui, i wär scho unterwegs..Endlich daheim und gleich geschaut was die BienenMachen und gleich an Stich dafangt
im netz? du?Wenn i am Freitag ned erschein, wissns (zumindest a poa) wo i sein könnt![]()
Jetzt müsst eigentlich der Wald bald honigen ...Endlich daheim und gleich geschaut was die BienenMachen und gleich an Stich dafangt
Hab ma erst gestern ans, für der Fall der Fälle, fürs Auto kauft..im netz? du?![]()
ich hab zumindest a Vermutung wo dein Keller wohnen könnteWenn i am Freitag ned erschein, wissns (zumindest a poa) wo i sein könnt![]()
Kommst nima raus, brauchst a hilf'?schulligung![]()
Des wär a Foto wert..is noch a Platzerl, im Taufbecken, frei für mich![]()
Gmant wär des min Flieda..Weil i jo jetzt a nu so viel zu melden hob...![]()
![]()
pfffffffffff du VoyeurDes wär a Foto wert..![]()
![]()