- Reaktionen
- 30.637
- Checks
- 2
Geht auch mit Himbeeren.... und mit Zwetschken hab ich ihn auch schon gemacht....Mei Frau macht den Haxlspreitzer mit Marillen...
Irgendwie muss man obst ja verwerten.....
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Geht auch mit Himbeeren.... und mit Zwetschken hab ich ihn auch schon gemacht....Mei Frau macht den Haxlspreitzer mit Marillen...
Jaja..na du soist den Haxlspreitza eh ned saufn... i hob gfrogt, ob da Haxlspreitza bei ia söwa wirkt, sodass de Haxln gspreitzt wearn... hearst, lies amoi gaynau![]()
Hab ich ihm eh scho gsagt ghabt....na du soist den Haxlspreitza eh ned saufn... i hob gfrogt, ob da Haxlspreitza bei ia söwa wirkt, sodass de Haxln gspreitzt wearn... hearst, lies amoi gaynau![]()
Kuchen machen....Geht auch mit Himbeeren.... und mit Zwetschken hab ich ihn auch schon gemacht....
Irgendwie muss man obst ja verwerten.....![]()
Is praktisch wann ma oiss doppelt siacht, dann foit an mehr auf, ha??Hab ich ihm eh scho gsagt ghabt....
Ähm was? Ich will nicht dauernd googeln wegen dir![]()
Googlen bildet! Wer soll denn so viel kuchen essen?Kuchen machen....![]()
Wer soll denn so viel kuchen essen?![]()
Wüs't 'leicht a Viech eintrankl'n?wos lies i do, Haxlspreitzer?
i bestell glei moi 200 Liter va dem Zeug![]()
Na... Am Acker ausse fiarn wahrscheinlich..Wüs't a Viech eintrankl'n?![]()
nee, owa die Meinige braucht sicha a bissal mehr va dem Zeig, das´s iwahaupt wos wirktWüs't a Viech eintrankl'n?![]()
Wer soll denn so viel kuchen essen?![]()
bring in Kuchn afoch am Stammi vorbei und dir wird geholfenOk..... war eine rhetorische Frage ...![]()
1er Fehler: ned in a Wodkaflasche abfüllen! Des erzeugt unterbewusst scho an Rausch. Nächstes Mal in a Limoflasche, dann fäut nix.@Mitglied #527049 er hat doch eh so harmlos ausgeschautAnhang anzeigen 11811334
So wos manst?1er Fehler: ned in a Wodkaflasche abfüllen! Des erzeugt unterbewusst scho an Rausch. Nächstes Mal in a Limoflasche, dann fäut nix.![]()

1er Fehler: ned in a Wodkaflasche abfüllen! Des erzeugt unterbewusst scho an Rausch. Nächstes Mal in a Limoflasche, dann fäut nix.![]()
Unbedingt!Ich muss für das nächste Mal a rote Flasche mit Glitzer besorgen![]()
Genau... quasi 0%So wos manst?
![]()
Ich schreibs scho auf die EinkaufslisteUnbedingt!![]()