- Reaktionen
- 183.481
- Checks
- 100

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

Na bstelltSind die selbst gekauft....?![]()
Najo... es is ma egal grad. Schau ma obs da magen aushältdo is wer wieda gsund![]()
Mädl, Mädl!Na bstellt
Najo... es is ma egal grad. Schau ma obs da magen aushält![]()
guat so und Recht hastNajo... es is ma egal grad. Schau ma obs da magen aushält![]()
Ijooo... tochter hat morgen geburtstag. Drum heut shopping und fressausflugMädl, Mädl!
guat so und Recht hast![]()
Anhang anzeigen 10836932
Mein mampfi
Anhang anzeigen 10836935
Tochter Mampfi
Anhang anzeigen 10836936
Nachspeis![]()
Und meinen tollen Kuchen hast no gar net gekostet!
De soß is geil gwesemDas Erdapferl hätten's nicht in Sauce ertränken müssen - aber sonst![]()
Wie die Made im Speck....Anhang anzeigen 10836932
Mein mampfi
Anhang anzeigen 10836935
Tochter Mampfi
Anhang anzeigen 10836936
Nachspeis![]()
warat i gläubig, würd i jedn Tog betn, dass is de näxtn Zehn Lebn genau des sein derf und dann afoch dadchlogn werdWie die Made im Speck....
Bin immer noch ganz verschreckt.....Und meinen tollen Kuchen hast no gar net gekostet!dachte nach meiner Standpauke bräuchtest e Nervenfutter
![]()
Und traust dich immer noch mit mir auf den Schießstand?Bin immer noch ganz verschreckt.....![]()
![]()
Sag amal, warum nimmst imma mi ois Beispü??? Gibt's jo nedbei Dir ghört echt - wia bei @Mitglied #212797 bei jedem Post aaufgstellt - sunt kommt Da sufurt wieda a ernste Antwurt ausse
müssma ma da no einiges beibringen, mir scheint
![]()

mehr Kompliment gibts woi kaum, ois vo mir benutzt zu wernSag amal, warum nimmst imma mi ois Beispü??? Gibt's jo ned![]()
![]()
![]()