Was machst du gerade? [Reloaded]

Ghert eh gesperrt...
I bin bei da Mausefalle fost amoi tödlich verunglückt...
Schaut im Fernsehen so lappisch aus, dabei is de Böschung durt fast senkrecht ... :vorsichtig:

Die hat vlt 40° - da wirds erst interessant.

Ich mag ja liftln ned so. Aber zum Glück hamma in Nö zumindest ein paar Steilwände .......

Die hat vlt 40° - da wirds erst interessant.

Ich mag ja liftln ned so. Aber zum Glück hamma in Nö zumindest ein paar Steilwände .......
Owa wannst mit Zunder daherkommst und netta kurz davor alibimäßig zwar, drei schnölle Schwünge vor der Kantn mochst und auf amoi ungefähr 10 Meter in da Luft bist, dann iss kurz nimma lustig... :vorsichtig: :lol:

Owa wannst mit Zunder daherkommst und netta kurz davor alibimäßig zwar, drei schnölle Schwünge vor der Kantn mochst und auf amoi ungefähr 10 Meter in da Luft bist, dann iss kurz nimma lustig... :vorsichtig: :lol:

Da schwing ich auch. Erstens reicht mein Können nicht und zweitens isses unverantwortlich wenn andere dort unterwegs sein könnten.

Da schwing ich auch. Erstens reicht mein Können nicht und zweitens isses unverantwortlich wenn andere dort unterwegs sein könnten.
Glaubst des woit i ..
I hab nachdems mi extremst aufgelegt hod, hab i ma dacht das i ma oiss brocha hob und gelähmt bin, bis i wieda a Luft kriagt und meine Zechan gspiart hob ..

Zurück
Oben