- Reaktionen
- 112.616
- Checks
- 3
Des hot in keinster Weise was mit Sport zum toa...Sieh es als kleine sportliche Einheit![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Des hot in keinster Weise was mit Sport zum toa...Sieh es als kleine sportliche Einheit![]()
I brauch eh kane.. i hob glei zwaÜber Schnee gfrein si nur Leit de ka Schneeschaufel brauchan...![]()

Die wird schön warm dabei…Des hot in keinster Weise was mit Sport zum toa...
Owa Schnee scheren tuat dann wer anders damit, oder??I brauch eh kane.. i hob glei zwa![]()
Mir is eh ned koid...Die wird schön warm dabei…
besser?
jaja - wenn man sudern will, findet ma immer einen Grund, gell?Mir is eh ned koid...

Vorsicht junger Mann, dünnes Eis...Owa Schnee scheren tuat dann wer anders damit, oder??
I wü den Schnee ned oiso derf i suddern ..jaja - wenn man sudern will, findet ma immer einen Grund, gell?
![]()
Ja i waas eh das ned soviel liegt..Vorsicht junger Mann, dünnes Eis...
I mag ihn a ned … aber sudern bringt mi halt a ned weiter und weg geht er dadurch a nedI wü den Schnee ned oiso derf i suddern ..![]()
er hat scheinbar ahaben gedacht es sei ein Fuchs?
korrektJa i waas eh das ned soviel liegt..![]()

Des waas i...I mag ihn a ned … aber sudern bringt mi halt a ned weiter und weg geht er dadurch a ned![]()
Die Erzählungen der anderen.....Nachdemst du gar ned waast wia i ausschau ignorier i den Rest a afoch ..![]()
Siagst ..drum hab i neamt gfragt wia du ausschaust... darratst ma sunst vielleicht voi lad...Die Erzählungen der anderen.....![]()

Zum fernsehen vielleicht a weng ungschickt owa sunst schaut des scho gmiatlich aus...@Mitglied #527049 hast du de inspiriertAnhang anzeigen 13167385
Die Schreckensmeldungen bekam ich eh ungefragt!Siagst ..drum hab i neamt gfragt wia du ausschaust...
Schade, gerade dein Mitleid hätte mir besonders viel Trost gegeben......darratst ma sunst vielleicht voi lad...![]()
Na du kennst Quatschkepf...Die Schreckensmeldungen bekam ich eh ungefragt!![]()

Mitleid??Schade, gerade dein Mitleid hätte mir besonders viel Trost gegeben......![]()