- Reaktionen
- 144.629
- Checks
- 77
A neichs dreissg Joahr oids??
![]()
Da Wind is grad günstig....nutz na!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
A neichs dreissg Joahr oids??
![]()
I woit ja Motorradlfoahrn und ned Segeln oda Drachen steigen...Da Wind is grad günstig....nutz na!
Da Wind is grad günstig....nutz na!
Sie wird richtig aggressiv wenn sie die Pet Shop Oiden hörtI woit ja Motorradlfoahrn und ned Segeln oda Drachen steigen...![]()
Sie wird richtig aggressiv wenn sie die Pet Shop Oiden hört![]()
I woit ja Motorradlfoahrn und ned Segeln oda Drachen steigen...![]()

I hass wann da Wind an meiner Jackn reißt...Des derfst owa a kan richtigen Biker vazöhn...![]()
I hass wann da Wind an meiner Jackn reißt...
Des derf nua da Fahrtwind...![]()
Nu ned....am Papier ja ...Owa a Wohnmobilbesitzer![]()
sixt ..........I bin jo ned da @Mitglied #574153 ...![]()
............ da bleib ich lieber beim Lego, bevor ich mir sowas anhören mussOwa a Wohnmobilbesitzer![]()
Es is eh a Campervan und ka Wohnmobil ..sixt ..........
............ da bleib ich lieber beim Lego, bevor ich mir sowas anhören muss![]()
sixt ..........
............ da bleib ich lieber beim Lego, bevor ich mir sowas anhören muss![]()
Es is eh a Campervan und ka Wohnmobil ..![]()
ah - was für die midlife crisis oisoEs is eh a Campervan und ka Wohnmobil ..![]()
Unter an Biker vosteh i eh an bierbauchadn Choppafoahra mit ana dreckadn Kuttn...Da is ungefähr so a Unterschied wie zwischen einem Mopedfahrer und einem Biker...![]()
ah - was für die midlife crisis oiso![]()
Kia de hab i ma den Kärcher K5 letztes Joahr kauft...midlife crisis
Unter an Biker vosteh i eh an bierbauchadn Choppafoahra mit ana dreckadn Kuttn...![]()
Mid Sichaheit ned... nedamoi wanns stimmad!!Des gibt er owa ned zua![]()