- Reaktionen
- 50.126
- Checks
- 50
Sodala, Frust nach dem dritten und beim vierten Bier abgebaut... Ich bleib Sngle

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

Tua net so, mia kennan ja nix dafia wenns es uns do ois ao entgegen streckst.ich bin entsetzt auf was du schaust und noch dazu weißt
![]()

Duuuuu mich auchDuuuudschen Humor....
![]()
Genau jetzt sind wieder mal die bösen Weibsbilder schuld dranTua net so, mia kennan ja nix dafia wenns es uns do ois ao entgegen streckst.![]()
Muaß jo imma woatn bis oiss in de Kassa eitippt hot und schlecht segn tua i a nu netich bin entsetzt auf was du schaust und noch dazu weißt
![]()
Du hasts erraten.Genau jetzt sind wieder mal die bösen Weibsbilder schuld dran![]()

Du hast angefangenFreche Kretzn du...![]()
![]()
![]()
Na...gor ned...Du hast angefangen![]()
Na nur schlecht hörnMuaß jo imma woatn bis oiss in de Kassa eitippt hot und schlecht segn tua i a nu net

Das kenn ich aber schlecht hören kann ich seeehr gut.Muaß jo imma woatn bis oiss in de Kassa eitippt hot und schlecht segn tua i a nu net

Ich sag jetzt besser nixDas kenn ich aber schlecht hören kann ich seeehr gut.![]()
geimt... duuuuuuudsch...Na...gor ned...
Eigentlich hob i di geimt...
Host wos fgsogt?Na nur schlecht hörn![]()
![]()

Was is a Krätzn??geimt... duuuuuuudsch...
Vielleicht wär ich ja weniger a Krätzn, wenn ich dich nur ansatzweise verstehen würde![]()
Du sollst net spucken beim redenHost wos fgsogt?![]()
A Krankheit?Was is a Krätzn??
Krätze....A Krankheit?![]()