G
Gast
(Gelöschter Account)
Aba jo..des würdst net dablosn, klana![]()
...ich werf' ma glei die ganze Packung ein..
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Aba jo..des würdst net dablosn, klana![]()
manner schnittn und/oder neuroleptiker?Aba jo..![]()
...ich werf' ma glei die ganze Packung rein..
![]()
Manner kenn i, des neuro...lept..- Glump oba net!manner schnittn und/oder neuroleptiker?![]()
wennst wöche brauchst.... i hätts grod im sonderangebot....Manner kenn i, des neuro...lept..- Glump oba net!![]()
Danksche,...noch kann ich aushaltenwennst wöche brauchst.... i hätts grod im sonderangebot....
du?! i bin ledig![]()
i vamiss an liebesbriaf![]()
du liagsthast schon auf der Rückseitn vo dem Büdl gschaut, was I da erst gschickt hab?
i do net.... i bin aner vo die drei Zweitehrlichsten. I schwörs.du liagst![]()
des würdst net dablosn, klana![]()

i blos max. deine schwimmflügerl auf, wenn i di auf da nextn kreizfoahrt aussetzWarst des eigentlich ned dei Aufgob?![]()
i blos max. deine schwimmflügerl auf, wenn i di auf da nextn kreizfoahrt aussetz![]()
passt....damit kriagst daunn glei ane fest in deine popsch tretnA Poar Schuach hätt i dann a nu, die du mir aufblosn könntest...![]()
Wenn ich hier weiterhin gemobbt werde, muss ich wohl das Selbe tun..![]()
Weiß zwar nicht, welche Umstände... Aber hier ist wie immer alles perfekt.
Die letzten waren die silbernen 40cm-Pumps.
Mom gibts am Markt leider nichts so interessantes, das es unbedingt in die Sammlung muss....![]()