- Registriert
- 25.9.2004
- Beiträge
- 5.057
- Reaktionen
- 3.612
- Checks
- 8
Habts ihr in der St. Eiermark nimma die tollen Leitern zum Fensterln? 
Oder san de Bersch (wie schreibt ma de eigentlich?
) a scho z'faul dazua und dasteigen's nur mehr, wennsd' a Rolltrepperl vorm Fensterl hast?
Oder san de Bersch (wie schreibt ma de eigentlich?

dann wohnst wahrscheinlich im erdgeschoss 


da?