- Reaktionen
- 38.856
- Checks
- 51
Najo vü is des ned. Ob du davon satt wirst?hm ...![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Najo vü is des ned. Ob du davon satt wirst?hm ...![]()
schauma moiNajo vü is des ned. Ob du davon satt wirst?![]()
![]()
![]()
schauma moi
ic sitz im zimmer, nix mit luxuslokal!OMG der gute is in an Lokal wo 3 Strich Sauce und 2 Brösel Fleisch am Teller liegen....wenn er mal schauen (ähmmm suchen) muss
![]()
Ahjo hob i gaunz vagessn das sowos in WN ned gibtic sitz im zimmer, nix mit luxuslokal!![]()
ic sitz im zimmer, nix mit luxuslokal!![]()
Mit 2 Blattln Gurkal zwischen da Wurscht?Gibts dann a Wurstsemmel vom Billa/Spar?
die st eiermark ist schöner!Ahjo hob i gaunz vagessn das sowos in WN ned gibt![]()
![]()
billa plus um genau zu sein!Gibts dann a Wurstsemmel vom Billa/Spar?
Leibeigener und Weisungsgebundener...Regierungsrat?
Sektionchef?
![]()
Goa ned wohr!!! Du bist ned grod in da schönsten Ecke von NÖdie st eiermark ist schöner!![]()
dein wort in gottes ohr!Goa ned wohr!!! Du bist ned grod in da schönsten Ecke von NÖ![]()
Also bitte ... die Winde der Sexwörkarin ... schöner sprechen!Der huren Windnervt
![]()

I kunnt dir scho wos zagn wenn i ned in Fürstenfeld wärdein wort in gottes ohr!
Genau genommen - in einer der schirchsten...Goa ned wohr!!! Du bist ned grod in da schönsten Ecke von NÖ![]()
najo, ich hätt an ordner braucht sowas haben die nicht!
tja was soll ich sagen! gggI kunnt dir scho wos zagn wenn i ned in Fürstenfeld wär![]()
Fischapark oder downtown...najo, ich hätt an ordner braucht sowas haben die nicht!sans hoit 2 wurstsemmerl worn
So genau woit is des ned schreiben.....Genau genommen - in einer der schirchsten...