- Reaktionen
- 270.891
- Checks
- 79
Gute NachtSo, jetzt oba.
Gute Nacht!![]()
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Gute NachtSo, jetzt oba.
Gute Nacht!![]()
So, jetzt oba.
Gute Nacht!![]()
Da Mondis hinter einer dicken Wolke
und es ist vollkommen finster draußen
![]()
I woat no a bissiDie ideale Heiazeit, für dich …->
️

I geh a, foin scho de Augerl zua,
hob scho döst....
Gute Nacht![]()
Guade NochtI probiere es auch mal
Gute Nacht![]()
psssst, schlofn scho olleSo kann ma irgendwer a Zusammenfassung schreim i schoff nedamoi mehr zum nachlesen
Bei mir is der Wurm drinnen![]()
Ahh so? Bitte um eine ausführliche, logische Erklärung dafür ......Holzgegenstände sollte man auch nicht in den Geschirrspüler geben.->
Sagt einem aber auch die Logik.![]()
Super und warum orbat i nupsssst, schlofn scho olle![]()
Sand eh alle brav, a poar ganz wiffe sand da bei, oba es laft recht guatSo kann ma irgendwer a Zusammenfassung schreim i schoff nedamoi mehr zum nachlesen
Bei mir is der Wurm drinnen![]()
Des wiff hert se bei dir sehr zweideutig ohSand eh alle brav, a poar ganz wiffe sand da bei, oba es laft recht guat![]()
Meinst wirklich?Des wiff hert se bei dir sehr zweideutig oh![]()
DU bist a große Ausnohm in UNSEREM Thread, was du alles schafft - i glaub des schafft ka Zweite - ka Zweiter do herinnenSuper und warum orbat i nu
Sogts nix i was eh weil i nix gscheits gelernt hob![]()
I darots eh netOiso meine sehr lieben netten letzten Stammgäste de heit do worn hätten kan Intelligenznobelpreis mehr gwonnen heit
Und se eorn seeeeehr neugierig wer der Mitglied #188176 am Stammtisch gestern war![]()