- Reaktionen
- 97.762
- Checks
- 12
Jo stimmt, auf oamoi san wieder olle do.heast chefe
du mit deiner Heulerei weckst olle auf
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Jo stimmt, auf oamoi san wieder olle do.heast chefe
du mit deiner Heulerei weckst olle auf
Ned meins![]()
Mehr Gaudi do
Ma i versteh die ned, so laut do herin....Jaja, bleib locker, ist mir bereits klar.->
![]()
Wieso? So a 7,5l Reindl hoitOida Max, wos hostn du fia a Reindl dazua ?
Dann hat sunst nix mehr g'scheit in da Besteckschublade PlatzDavkwer a ned??
Der ist für die Hiebe![]()
Jo... ehh... owa wer sagt, dass ichs goar so mit da Logik hobHolzgegenstände sollte man sich nicht in den Geschirrspüler geben.->
Sagt einem aber auch die Logik.![]()
Über d' Raumdiagonale passt a sicher. De Dinger, de si normalerweise drahn, drahn sie hoid daunn nimma. Woaß ned, ob des wichtig is.Jz hob i gerade festgestellt, dass mei Kochlöffel ned in den neuen XXL Geschirrspüler passtAnhang anzeigen 10490046
Gehh leck.. so spät schoMa i versteh die ned, so laut do herin....
ajo 00:02 der heut schon zwa Minuten duach
Wieso? So a 7,5l Reindl hoitZum Marillenmarmelade machen
Dann hat sunst nix mehr g'scheit in da Besteckschublade Platz
des hab ich mir vorhin auch gerade gedacht, dass der doch viel besser in da Hand liegt als der Nudelwalker. Nuuur für den Fall, dass mei GöGa mal an ordentlichen Sch... baut
Jo... ehh... owa wer sagt, dass ichs goar so mit da Logik hob![]()
Kochlöffel, Spridl, Jausenbrettl,... kummt alles in den Geschirrspüler![]()
afoch in da Mittn o schneidn und fertigÜber d' Raumdiagonale passt a sicher. De Dinger, de si normalerweise drahn, drahn sie hoid daunn nimma. Woaß ned, ob des wichtig is.![]()
![]()
Gehh leck.. so spät scho
Gute Nacht ihr G'spenster![]()
![]()
Den Kochlöffel oder de Dinger, de si drahn?afoch in da Mittn o schneidn und fertig

Guade nocht MädelGehh leck.. so spät scho
Gute Nacht ihr G'spenster![]()
![]()
De verbiegts aber nedMan sollte es entspannt sehen, so ein Brettl mit einem Bug drin, wirkt gleich viel natürlicher.->
![]()
Na wenn du des so sagst, wirds wohl so passenÜber d' Raumdiagonale passt a sicher. De Dinger, de si normalerweise drahn, drahn sie hoid daunn nimma. Woaß ned, ob des wichtig is.![]()
![]()
Danke für des große Vertrauen!Na wenn du des so sagst, wirds wohl so passen
![]()

De verbiegts aber ned... bei meiner Tochter hats a paar von die Bretter auch glei verbogen (ein paar habens auch ausgehalten), aber meine sind nu alle voi eben
.