- Reaktionen
- 128.182
- Checks
- 15
Wünsche euch noch einen schönen Abend
Gehe lesen
Gehe lesen
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Was liest den geradeWünsche euch noch einen schönen Abend
Gehe lesen

mei vulkanländisches stoansteirisch versteht eh koana![]()
![]()
Guade NochtIch bin auch dahin,vielleicht schau ich morgen wieder vorbei![]()
eisweinWas liest den gerade![]()
Hot der bölld
Wie mir meine Schwester einmal ihren neuen Partner vorgestellt hat (an Steirer)..... hab ich sie auch gefragt..... ob der Deutsch redet.
I hob ka Wurt verstaundn..... wos der gredt hot.
bei mi is des sogor hardcore
Wie mir meine Schwester einmal ihren neuen Partner vorgestellt hat (an Steirer)..... hab ich sie auch gefragt..... ob der Deutsch redet.
I hob ka Wurt verstaundn..... wos der gredt hot.
Wos lest denn?Wünsche euch noch einen schönen Abend
Gehe lesen
Jo eh..... jetzt grod hot mi mei Mau gfrogt..... host eigentlich heit bügelt a.....Bügeln wird eh über bewertet
Bin 22*klirr*
Ja, das war gerade mein Realitätsbild das zrissn hat
Ich brauch Beistand (körperlich/emotional - alter und aussehen egal) fürs Seelenheil
Jo und wia..... i versteh jetzt no maunchmoi ned olles wos a red.... auber i tua so..... ois wia is tät.Hot der bölld![]()
du kaunst sowos a ??Bin 22
Eh ehm nicht mehr ganz aber egal
Und du zurück "na, du leicht"?Jo eh..... jetzt grod hot mi mei Mau gfrogt..... host eigentlich heit bügelt a.....![]()
Drum bist ollaweu so grantig
Wos lest denn?
Mein Ex Mann musste beruflich Hemden tragen. Am Anfang gleich klargestellt, Bügeln darf er selberJo eh..... jetzt grod hot mi mei Mau gfrogt..... host eigentlich heit bügelt a.....![]()
dia gehts eh a scho wida bessa, GÖDrum bist ollaweu so grantig![]()
Nur wenn das Buch fad ist, dieses ist es nichtDrum bist ollaweu so grantig![]()