- Reaktionen
- 94.184
- Checks
- 126
sooooo orm da Bub .....*klirr*
Ja, das war gerade mein Realitätsbild das zrissn hat
Ich brauch Beistand (körperlich/emotional - alter und aussehen egal) fürs Seelenheil

Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
sooooo orm da Bub .....*klirr*
Ja, das war gerade mein Realitätsbild das zrissn hat
Ich brauch Beistand (körperlich/emotional - alter und aussehen egal) fürs Seelenheil

Klar geht dann gleich raus an jeden Haushalt.du kaunst sowos a ??
ich bügel seit ca. 10 Jahren nur noch die 3 Blusen, die ich hab ... und da überleg ich immer gaaaaanz genau, bevor ich sie wirklich anziehen sollDas bügeln hab ich nicht geschafft.
Weil ich so a faule Socke bin.... und EF gsüchtelt hob.![]()
Mal schauen ob der Kommissar noch ermordet wirdNur wenn das Buch fad ist, dieses ist es nicht![]()

Na.... so frech bin i ned.Und du zurück "na, du leicht"?
Mexalen wirkt Wunder, Oida waun i in Mückstein amoi wo trif kriagt da von mir a Face Five!di gehts eh a scho wida bessa, GÖ![]()
wos, du host nua drei blusnan ?????ich bügel seit ca. 10 Jahren nur noch die 3 Blusen, die ich hab ... und da überleg ich immer gaaaaanz genau, bevor ich sie wirklich anziehen soll![]()
Du bist sooooo gemein.

i moch des scho weida, GÖ !!Du bist sooooo gemein.
Zur Stroff tua i Di jetzt zwoa Stund nimma stalken.![]()
Bei meinen steht groß und deutlich "Bügelfrei" drauf. Die sind nach dem Bügeln sicher kaputt, also lass ich das, ist doch klarmusste beruflich Hemden tragen
I hüf da!i moch des scho weida, GÖ !!
passt, BROI hüf da!![]()
Des kaun ma lerna bin 3 Jahre mit an in de Schule gonga und .......Jo und wia..... i versteh jetzt no maunchmoi ned olles wos a red.... auber i tua so..... ois wia is tät.![]()
Sog ma daun, wos i vasamt hob.i moch des scho weida, GÖ !!
NemmaBin 22
Eh ehm nicht mehr ganz aber egal
Auwa immerhin schene Schuach ...Nix los beim impfen..... Anhang anzeigen 9689469
jo, i woa scho schaun...Sog ma daun, wos i vasamt hob.![]()
Der Autor heisst King? Stephen King? Dann ja ...Mal schauen ob der Kommissar noch ermordet wird![]()
selten gleichzeitigwos, du host nua drei blusnan ?????