- Reaktionen
- 274.048
- Checks
- 39
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
I hör sowas gar nimma...Sogd nur jemand, dems um nix fehlt... Familie keine Arbeit....
Gscheider isI hör sowas gar nimma...
Der nächste ist über eine halbe Stunde entfernt. Bis ich dort bin muss ich wieder heimfahren.Na dann ab an See
Mich faszinierts immer wie sowas kleines so anschwellen kann-saumaise ist gemeintNach dem schwimmen, jetzt den Hunger gestillt mit einer Saumeise![]()
Ne, nur weniger schlafenDer nächste ist über eine halbe Stunde entfernt. Bis ich dort bin muss ich wieder heimfahren.
Hod ja a an SchwellkörperMich faszinierts immer wie sowas kleines so anschwellen kann-saumaise ist gemeint![]()
Bei uns kemans schowieda vo de flaschl ob,weils zteier sanNachdem i jetzt im Heizraum (ungeplant) noch aufwischen hob dürfen......
Anhang anzeigen 14504146
Prost...
Teuer eh...aber praktisch wenn i gach an durst hobBei uns kemans schowieda vo de flaschl ob,weils zteier san![]()
I geh a auf wie a germtag(an manchen stellen wenn man knetet)Hod ja a an Schwellkörper![]()
Ned dast sprünge kriagst, wenns zu heiß wirdI geh a auf wie a germtag(an manchen stellen wenn man knetet)![]()
Du wüst immer ois und gleiTeuer eh...aber praktisch wenn i gach an durst hob
Du soist net rubbln-knetenNed dast sprünge kriagst, wenns zu heiß wird![]()
Wenns was anders wui warst glei doDu wüst immer ois und glei
A wengl zeit fürn liter mit soda muas sein
Der germteig kriagt a sprünge wenns zu trocken wirdDu soist net rubbln-kneten
Gibt schlimmeres
Nana,de prackt de hechstn nieda waunst net zumindest rasenmähstWenns was anders wui warst glei do